Radicalization and Culture of Violence Among Youth in Armenia

The Armenian Progressive Youth published a pamphlet, originally inspired by the Peace and Love Vector Project, with collaboration from More Mosaic and the Swedish Agency for Youth and Civil Society. This pamphlet discusses the manifestation of intolerance, how violence and intolerance are demonstrated, and the root causes of violence in Armenia.

Some studies conclude that experiences of injustice, discrimination, corruption, and abuse by security forces result in radicalism and are inclined towards violence.

Through economic and political challenges, violent behavior among youth has manifested itself in Armenian society, resulting in internal and external factors which brings youth to advocate for civic involvement in government.

Internal factors refer to feeling unheard and ostracized by institutional figures, while external factors refer to demographic changes, economic pressures, and the ubiquitous multiplication of social and mass media.

Additionally, in such an incredibly patriarchally dominant society, any deviation from the “norm” is seen as a threat to national security, even feminism. Women are seen as the mothers of future soldiers ready to fight for Armenia’s borders. Therefore, any inclination towards gender equality disrupts the “role” of women in Armenian society, which is only to produce male children to grow the patriarchy.

A second issue is the homophobic and Islamophobic attitudes running rampant in Armenian society among youth workers. In fact, 95% of respondents reported to having homophobia, while 52% of respondents reported to being Islamophobic.

With such dichotomies in society among the youth between the “progressive” verses the “traditional,” violence and intolerance can be seen in terms of physical and psychological harassment, in the forms of bullying, mockery, and generally threatening behavior. The root causes of this behavior can be attributed to familial influence, television and mass media, educational environment and the army.

The solution to this, of course, is education, in tandem with governmental interaction and action. Both solutions are double-edged swords. While they have great potential towards future progressive outlooks, violence can occur in academic and governmental settings.

Lack of interference of violent acts is at the government’s fault. But influential power is sourced there, insofar as what is permitted on social and mass media.

Some other interesting highlights of the project can be found in our handbook, which you can download by following the link bellow:
English Version of the Handbook
Armenian Version of the Handbook

Փոփոխությունների ալիք

Ուսանողական ակտիվիզմի խթանումը Հայաստանում

Բարձրագույն կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումների համատեքստում կարևոր է ուսանողության ակտիվ մասնակցությունը: Ակտիվ ուսանողը որակյալ կրթության թիվ մեկ պահանջատերն է և նրա մասնակցությունը անհրաժեշտ է իր կրթությանը վերաբերող ցանկացած բարեփոխումների քննարկմանն ու իրականացմանը: Այնուամենայնիվ, ուսանողները շարունակում են դուրս մնալ կրթական բարեփոխումների օրակարգից, կարծես թե դա նրանց չի վերաբերում: Ուսանողների կողմից «ընտրվող» ներկայացուցչական մարմինները հաճախ շարունակում են մնալ քաղաքականացված և չեն ներկայացնում ուսանողի շահերը: Այս համատեքստում անհրաժեշտ է այնպիսի անկախ հարթակի առկայությունը, որտեղ ուսանողները ազատ կլինեն բարձրաձայնելու իրենց կրթությանը վերաբերող խնդիրները և քննարկելու այդ խնդիրների լուծման ճանապարհները:

«Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» ՀԿ-ը մեկնարկում է «Փոփոխությունների ալիք. Ուսանողական ակտիվիզմի խթանումը Հայաստանում» ծրագիրը` նպաստելու ուսանողների մասնակցության բարձրացմանը կրթական բարեփոխումներին, խթանելու կրթության որակի նկատմամբ նրանց պահանջի ձևավորումը և աջակցելու ակտիվ ուսանողների նախաձեռնություններին:

Ծրագրի թիրախը Հայաստանի տարբեր բուհերում սովորող այն ուսանողներն են, ովքեր ցանկանում են ունենալ անկախ, այլընտրանքային և ապահով տարածք, որտեղ կարող են`
  • մասնակցել բարձրագույն կրթական համակարգի բարեփոխումների շուրջ քննարկումներին,
  • առաջարկել լուծումներ և փորձարկել այդ լուծումները ներբուհական կամ միջբուհական ուսանողական համագործակցության միջոցով,
  • համագործակցել կրթական քաղաքականության մշակողների և կրթության ոլորտի պատասխանատուների հետ,
  • առաջարկել, նախագծել և իրականացնել իրենց գաղափարները, որոնք կնպաստեն իրենց իսկ բուհում կրթության որակի բարձրացմանը,
  • ձևավորել հստակ առաջարկությունների փաթեթ և ներկայացնել այն պետական կրթական քաղաքականության պատասխանատուներին և որոշում կայացնողներին,
  • մոբիլիզացնել ակտիվ ուսանողներին ուսանողական ծրագրերի նախագծման և իրականացման մեջ:

Ծրագրի նպատակներն են՝
  • ձևավորել Հայաստանում բարձրագույն կրթության որակի նկատմամբ ակտիվ ուսանողների պահանջը,
  • ակտիվացնել և մոբիլիզացնել ուսանողներին իրենց կրթության խնդիրների և մտահոգությունների շուրջ և իրականացնել դրանց լուծմանն ուղղված գործողություններ,
  • զարգացնել ուսանողների առաջնորդության ունակությունները և նպաստել Հայաստանում ուսանողական ակտիվիզմի զարգացմանը,
  • ներառել ուսանողներին Հայաստանում կրթական բարեփոխումների շուրջ քննարկումներին որպես բարեփոխումների իրականացման մասնակից, ոչ թե սպառող:
  • Ծրագրի շրջանակում ընտրված մասնակիցները հնարավորություն են ունենալու՝
    • Մասնակցելու՝
    • 1 տարի տևողությամբ ուսանողական ակտիվիզմի դպրոցի,
    • փորձագետների և որոշում կայացնողների հետ զրույց-հանդիպումների,
    • Կենտրոնական Եվրոպայի մի քանի համալսարաններում ուսումնական այցերի,
    • Կազմակերպելու՝
    • ուսանողներին մտահոգող խնդիրների շուրջ տարբեր գործողություններ,
    • ուսանողների շահերի պաշտպանության արշավներ և ծրագրեր,
    • Մշակելու՝
    • առաջարկությունների փաթեթ,
    • հստակ պահանջներ՝ ուղղված կրթության ոլորտի պատասխանատուներին,
    • ուսանողական նախագծեր և նախաձեռնություններ,
    • Ստանալու՝
    • սեփական ծրագրերը իրականացնելու համար ֆինանսավորում,
    • տեղացի և միջազգային փորձագետների հետ հանդիպելու հնարավորություն,
    • ավարտական դիպլոմ:

    Ուսումնական այց կենտրոնական Եվրոպա

    Մեկամյա ծրագիրը հաջողությամբ ավարտած 15 ուսանողներ հնարավորություն կստանան երկշաբաթյա կրթական այցով մեկնել Լեհաստան, Չեխիա և Սլովակիա` տեղում ծանոթանալու ուսանողական ծրագրերին, ինչպես նաև ուսանողական կառույցների և համալսարանների աշխատանքին:

    «Փոփոխությունների ալիք. Ուսանողական ակտիվիզմի խթանումը Հայաստանում» ծրագիրը ներառում է հետևյալ հիմնական բաղադրիչները՝
    • Ուսանողական ակտիվիզմի դպրոց: Ուսանողական ակտիվիզմի դպրոցը կհամախմբի հայաստանյան բուհերում սովորող 30 ուսանողների` 6 ամիս տևողությամբ ինտենսիվ դասընթացների: Դպրոցը կլինի ապահով տարածք, որտեղ ակտիվ ուսանողները շաբաթական 2 անգամ՝ չորեքշաբթի և շաբաթ օրերին, կմասնակցեն պրոֆեսիոնալ ուսուցանողների կողմից տրամադրվող դասընթացների, ազատ և քննադատաբար կքննարկեն Հայաստանում բարձրագույն կրթական համակարգի առկա խնդիրները, ձեռք կբերեն գիտելիքներ ակտիվ քաղաքացիության, ժողովրդավարական սկզբունքների, մեդիագրագիտության, հանրային խոսքի, առաջնորդության, ուսանողական իրավունքների, քննադատական մտածողության և մի շարք այլ հիմնարար թեմաների մասին:
    • Փորձագետների հետ զրույցներ: Փորձագետների հետ զրույցներին կմասնակցեն ուսանողներ, երիտասարդ մասնագետներ, ակտիվիստներ, ուսուցանողներ Հայաստանից, Չեխիայից, Լեհաստանից և Սլովակիայից։ Փորձագետների հետ զրույցներում մասնակիցները կծանոթանան բարձրագույն կրթության բնագավառում իրականացվող հետազոտություններին, կուսումնասիրեն տարբեր թեմաներ, ինչպիսիք են ակադեմիական ազատությունը բուհերում, բուհերի կառավարման ժողովրդավարական մոդելները, կրթության կազմակերպման մոտեցումները, ուսանողների իրավունքները, ակադեմիական ազնվությունը և գրագողությունը: Փորձագետների հետ զրույցների արդյունքում ուսանողները կստանան ավելի խորը գիտելիքներ բարձրագույն կրթության որակի և դրա ապահովման վերաբերյալ: Զրույցները կբարձրացնեն ուսանողների տեղեկացվածությունը ուսանողական ակտիվության, ուսանողական շարժումների, կրթության ոլորտում սոցիալական արդարության և մի շարք այլ թեմաների վերաբերյալ:
    • Ուսանողների գաղափարների ֆինանսավորում: Ծրագրի շրջանակներում նախատեսվում է ֆինանսավորել ուսանողների կողմից ստեղծված մի քանի թիմային նախաձեռնություններ՝ մինչև 500.000 ՀՀ դրամ յուրաքանչյուր նախաձեռնության համար: Ակտիվ ուսանողները միասին կընտրեն Հայաստանի բարձրագույն կրթական համակարգում իրենց մտահոգող մեկ կամ մի քանի խնդիրներ և կմշակեն ու կիրականցնեն դրանց մասին իրազեկման արշավներ կամ դրանց լուծմանն ուղղված նախաձեռնություններ: Ծրագրի շրջանակներում կֆինանսավորվի 3-5 ծրագրային առաջարկ: Ուսանողների գաղափարների ֆինանսավորման նպատակն է աջակցել ուսանողներին գործնականում կիրառել ձեռք բերված գօտելիքները, ձեռք բերել ուսանողներին մոբիլիզացնելու, ուսանողական շարժում կառուցելու և շահերի պաշտպանության փորձ:
    • Ուսանողների շահերի պաշտպանության արշավներ: Ուսանողներին մտահոգող խնդիրները միասին վեր հանելուց հետո, կմերկնարկեն ուսանողների շահերի պաշտպանության արշավները, որոնց ընթացքում ուսանողները օգտագործելով մեդիա և հաղորդակցության գործիքները՝ կկազմակերպեն իրազեկման արշավներ, հանդիպումներ այլ ուսանողների հետ, կտարածեն իրենց վերհանած խնդիրների վերաբերյալ իրազեկող նյութեր, կքննարկեն լուծման հնարավոր ճանապարհները: Շահերի պաշտպանության արշավների շրջանակներում կկազմակերպվեն հանդիպումներ ուսանողների, կրթական ոլորտի քաղաքականության փորձագետների, նախարարությունների և բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ներկայացուցիչների մասնակցությամբ, որտեղ երիտասարդ ուսանողները կարող են իրենց մտահոգող հարցերը ուղել պատասխանատուներին և երկխոսություն սկսել բարձրագույն կրթության ոլորտում շահագրգիռ կողմերի հետ: Բացի հանդիպումից, կպատրաստվի Հռչակագիր, որը կներկայացվի ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությանը և բուհերին
    • Առաջարկների փաթեթի ձևավորում: Որպես ծրագրի արդյունք կմշակվի առաջարկությունների փաթեթ, որը հիմնված կլինի ծրագրի ընթացքում ուսանողների բարձրաձայնած խնդիրների և առաջարկվող լուծումների վրա: Առաջարկները ուղղված կլինեն կրթության համար պատասխանատու պետական մարմիններին, միջազգային կառույցներին, ինչպես նաև մասնավոր հատվածին: Առաջարկությունների փաթեթի կազմումը խորհրդատվական հանդիպումների հետ միասին կբարձրացնի բարձրագույն կրթության հաստատությունների իրազեկվածությունը ուսանողական ակտիվության կարևորության և ուսանողների խնդիրների վերաբերյալ՝ նպաստելով կրթության բարեփոխումների շուրջ ուսանողության և շահագրգիռ կողմերի համագործակցությանը:
    • Ուսումնական այց Կենտրոնական Եվրոպայի երկրներ: Մեկամյա ծրագիրը հաջողությամբ ավարտած 15 ուսանողներ հնարավորություն կստանան երկշաբաթյա կրթական այցով մեկնել Լեհաստան, Չեխիա և Սլովակիա` տեղում ծանոթանալու ուսանողական ծրագրերին, ինչպես նաև ուսանողական կառույցների և համալսարանների աշխատանքին: Ուսումնական այցի շրջանակներում ուսանողները կայցելեն տեղական բուհեր և հասարակական կազմակերպություններ, որոնք աշխատում են բարձրագույն կրթության ոլորտում, կհանդիպեն ուսանող ակտիվիստների, համալսարանի աշխատակիցների և ուսանողների, կծանոթանան Կենտրոնական Եվրոպայում գործող ուսանողական խորհուրդների և ուսանողական կազմակերպությունների աշխատանքին: Ուսումնական այցին մասնակցելու համար կընտրվեն այն մասնակիցները, ովքեր մեկ տարվա ընթացքում կցուցաբերեն ակտիվություն, կիրականացնեն թիմային նախաձեռնություններ և կստանան ավարտական վկայական: Ուսումնական այցի բոլոր ծախսերը հոգում են կազմակերպիչները:

    Ծրագրի ակնկալվող ազդեցությունը՝
    • Ծրագրի մասնակիցների առնվազն 80%-ի մոտ կբարձրանա իրազեկվածությունը բարձագույն կրթության խնդիրների և մարտահրավերների մասին, կբարձրանա ակտիվության և կրթական գործընթացներին մասնակցության մակարդակը:
    • Առնվազն 200 երիտասարդ ուսանողներ կներգրավվեն ուսանողների կողմից կազմակերպված ծրագրերում և շահերի պաշտպանության արշավներում:
    • Առնվազն 500 ուսանող կներգրավվի ծրագրի տարբեր գործողություններում:
    • Մասնակից 30 ուսանողները կկիրառեն իրենց գիտելիքները գործնականում, ինչը կնպաստի ուսուցման գործընթացի արդյունավետության ուժեղացմանը:
    • Կիրականացվեն առնվազն 3 ներբուհական կամ միջուհական ուսանողական նախաձեռնություններ, որոնք կմոբիլիզացնեն ուսանողներին իրենց կրթությանը վերաբերող խնդիրների շուրջ:
    • Փորձագիտական զրույցների և ուսումնաիկան այցի շրջանակներում, մասնակից ուսանողները կապեր և համագործակցություն ձեռք կբերեն Չեխիայի, Լեհաստանի և Սլովակիայի ակտիվ ուսանողների, համալսարանների, դասախոսական կազմի և ուսանողական կազմակերպությունների հետ:

    Ծրագրին դիմելու կարգը՝

    «Փոփոխությունների ալիք. Ուսանողական ակտիվիզմի խթանումը Հայաստանում» ծրագրին դիմելու ընթացակարգը բաղկացած է 2 փուլերից։
    Այսպիսով, ծրագրին դիմելու համար հարկավոր է լրացնել ծրագրի հայտադիմումը։ Առաջին փուլը հաջողությամբ անցած թեկնածուները կմասնակցեն ծրագրի ընտրության երկրորդ փուլին՝ հարցազրույցին։
    Ծրագրին դիմելու վերջնաժամկետը հոկտեմբերի 5-ն է։

    Ծրագրի միջազգային գործընկերներն են՝ Մատեյ Բելի համալսարանը (Սլովակիա), Միջազգային ծրագրերի ասոցիացիան (Լեհաստան), Բրեցլավի եվրոպական երիտասարդական կենտրոնը (Չեխիա) և Youthfully Yours երիտասարդական կազմակերպությունը (Սլովակիա):

    Ծրագիրն իրականացվում է «Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» ՀԿ-ի կողմից Վիշեգրադ միջազգային հիմնադրամի և Նիդեռլանդների արտաքին գործերի նախարարության ֆինանսավորմամբ:

    Conference: Youth Inclusion and Youth Participation in Eastern Partnership region

    11-13 October 2018 | Tbilisi, Georgia
    The 3 day multi-stakeholder cross-sectoral conference intends to provide a platform for local and international stakeholders, professionals, youth workers and young people to share and discuss issues of youth participation and youth inclusion.

    “Youth Inclusion and Youth Participation in Eastern Partnership region: Bridging experiences in the Eastern Partnership and the EU” is a 3 day multi-stakeholder cross-sectoral conference which intends to provide a platform for local and international stakeholders, professionals, youth workers and young people to share and discuss issues of youth participation and youth inclusion.

    The Conference aims to:
    A. Create a space of exchange and dialogue on Youth Inclusion and participation of marginalized youth between different stakeholders, such as authorities on local and national level, youth policy responsible, policy makers, experts, NGO representatives, young people and youth workers.
    B. Compare the existing situations of Youth participation in the EU and the Eastern Partnership countries, share research from different national contexts and offer a comparative perspective;
    C. Showcase best practices, support structures that develop methods and strategies that specifically encourage participation of marginalized and vulnerable youth;
    D. Develop recommendations on Youth Inclusion and Youth Participation addressing local and national authorities responsible for youth, national governments and the EU.

    The Conference is organized by Armenian Progressive Youth NGO (Armenia) in cooperation with Creative Development Center (Georgia).

    The Conference takes place within the project “Everyone Matters! Development of Inclusive and Participatory Youth Work Practices in Eastern Partnership countries”. The project is implemented by a Consortium of 7 organizations and is co-funded under the Erasmus+ programme of the European Union.

    Participants from Georgia are already nominated.

    Costs: Travel costs will be reimbursed, with the following limit per country:
      • Armenia – 50 EUR
      • Moldova – 275 EUR
      • Ukraine – 275 EUR
      • Belgium – 360 EUR
      • Germany – 360 EUR
      • Sweden – 360 EUR

    Accommodation and food of the participants will be organized and fully covered.
    There is a participation fee of 30 EUR.

    Deadline

    Please submit the application form by 16th of September, 2018.
    Here you may find the link of the application form: https://goo.gl/d4AxPo.

    Դարձի՛ր կամավոր



    Նոր կամավորների հավաքագրման ծրագիրն իրականացվում է ՀԱԵ-ի կողմից՝ խթանելու հայ երիտասարդների մասնակցությունը երիտասարդական ծրագրերում, ինչպես նաև համայնքի կյանքում: Կամավորները ներդնում են իրենց ժամանակը և մասնագիտական հմտությունները՝ ի շահ կազմակերպության ու համայնքի՝ միևնույն ժամանակ զարգացնելով իրենց անձնային և մասնագիտական հմտությունները:

    Հայտադիմումների ընդունման կարգ

    Եթե որոշել եք դիմել կամավորների հավաքագրման ծրագրին, հետևե՛ք ստորև նշված հրահանգներին և համոզվե՛ք, որ բարեհաջող եք լրացրել հայտադիմումը։ Հայտադիմումների ընդունման վերջնաժամկետն է սեպտեմբերի 10-ը, 2018 թվական։
    Հայտադիմումը լրացնելու համար հետևե՛ք հետևյալ հղմանը՝ https://goo.gl/2wvc7y։

    Կամավորական շրջանը տևում է 6 ամիս՝ սեպտեմբերից փետրվար։
    Նախընտրական փուլն անցած թեկնածուները կհրավիրվեն հարցազրույցի։

    Քայլ 1՝ ծանոթացե՛ք պահանջներին,
    Քայլ 2՝ ընտրե՛ք՝ ՀԱԵ բաժիններից որում եք ցանկանում կամավորել,
    Քայլ 3՝ լրացրե՛ք հայտադիմումը,
    Քայլ 4՝ պատրաստվե՛ք հարցազրույցին։

    Յուրաքանչյուր բաժինը բաղկացած է 15-20 կամավորներից։

    Ստորև կարող եք ավելի մանրամասն ծանոթանալ ծրագրում ներգրավվելու պահանջներին ու պայմաններին և աշխատանքային խմբերի գործունեությանը։


    Հանրային կապերի և հաղորդակցության բաժին

    Ծրագրերի համակարգման բաժին

    Ֆինանսական բաժին

    Ինչքա՞ն ժամանակով է կամավորությունը:

    Կամավորության նախնական փուլը նախատեսված է 6 ամսվա համար: Յուրաքանչյուր 6 ամիսը մեկ ՀԱԵ-ն սկսում է կամավորների հավաքագրման նոր փուլ: Այնուամենայնիվ, հնարավոր է նաև երկարաձգել կամավորական շրջանի ժամկետը, եթե կամավորը կրկին դիմում է, և նրա հայտադիմումը հաստատվում է կազմակերպության կողմից։

    Որո՞նք են կամավորի իրավուքները և շահերը:
    • Կամավորներին տրվում է հնարավորություն՝ մասնակցելու միջազգային թրեյնինգներին, փոխանակման ծրագրերին, որոնց ծախսերը մեծամասամբ հոգում է կազմակերպությունը:
    • Միջազգային և տեղական ծրագրերի մասնակիցների հավաքագրման ժամանակ նախապատվությունը տրվում է կամավորներին:
    • Կամավորներին կարող է տրվել հավաստագիր կամավորական շրջանը ավարտելու վերջում, ինչպես նաև նրանք կարող են անհրաժեշտության դեպքում ստանալ անհատական երաշխավորագրեր։
    • Կամավորները կարող են օգտագործել կազմակերպության հնարավորություները, սարքավորումները և ռեսուրսներն իրենց սեփական և աշխատանքային աճի համար:
    • Կամավորները դառնում են ՀԱԵ մեծ ցանցի անդամ և ստեղծում են կապեր, որոնք օգտակար կլինեն աշխատանքային շուկա մուտք գործելիս:
    Որո՞նք են կամավորների պարտականությունները։
    • Կամավորները պարտավոր են շաբաթական 2 ժամ տրամադրել խմբային հանդիպումներին, որոնք մեծամասամբ տեղի են ունենում կազմակերպության գրասենյակում։
    • Կամավորները պարտավոր են իրականացնել իրենց հանձնարարված առաջադրանքները պատշաճ կերպով և ժամկետներում, որոնք սահմանվում են խմբի ղեկավարի կողմից։
    • Կամավորները մասնակցում են շաբաթական խմբային հանդիպումներին և պետք է օգտագործեն կազմակերպության հնարավորություններն ու ռեսուրսները հավուր պատշաճի:

    Կամավորների և ՀԱԵ-ի համագործակցությունը հիմնված է կամավորական համաձայնագրի վրա, որը ստորագրվում է կամավորության շրջանի առաջին օրը: Պայմանագիրը սահմանում է երկու կողմերի բոլոր իրավունքներն ու պարտականությունները:

    Նոր կամավորների հավաքագրման ծրագրին դիմելու վերջնաժամկետը սեպտեմբեր 10-ն է։

    Integration through EVS

    The Erasmus+ Partnership connected 27 youth workers from Austria, Armenia, Belarus, Georgia, Greece, Spain, Ukraine and the Netherlands.

    The PBA aimed on the long-lasting perspective to increase the number of targeted youngsters with fewer opportunities in EVS projects.

    The project took place in Drobollach (Austria) during March 28-April 05, 2018. At first, the participants got to know each other. They had guests from Erasmus+ regional office Carinthia after team-building activities were followed.

    Volunteering and its philosophy were among the first days of the agenda. The participants received sufficient skills to develop future EVS projects that support integration.The participants from different countries came up with several international EVS project ideas. The PBA was financed by Erasmus + Programme and Austrian National Agency (Jugend in Aktion 2014-2020).

    “Empower Youth” Personal Development Courses

    Արդեն 9 ամիս է ինչ «Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» ՀԿ-ն իրականացնում է «Empower Youth» ծրագիրը։ Ծրագիրը ստեղծվել և իրականացվում է ՀԱԵ 5 կամավորների կողմից։ Դասընթացի թիրախային խումբը ավագ դպրոցի և հիմնական դպրոցի վերջին՝ 9-րդ դասարանի աշակերտներն են: Ծրագիրի շրջանակներում կամզակերպվող դասընթացները Հայաստանի մարզերում բնակվող պատանիներին և երիտասարդներին են ներկայացնում ՀԱԵ-ի հիմնադրման, զարգացման և ընդհանուր գործընթացի պատմությունը:

    Կամավորներից Նոնա Հովհաննիսյանը վարում է դասընթաց՝ նվիրված «European Volunteering Service»` Եվրոպական կամավորական ծառայություն, ծրագիրին։ Դասընթացի ընթացքում ներկայացվում է ծրագրի տեսլականը, նպատակները, հնարավորությունները և ծրագրին մասնակցելու կարգը։
    Իր ելույթի ժամանակ Նոնան նշեց, որ EVS-ը հիանալի հնարավորություն է այլ երկրներում կամավորական աշխատանքի առավելություններին ծանոթանալու, նոր կարողություններ ձեռք բերելու, նոր լեզուներ սովորելու և, որն ամենակարևորն է, ոչ ֆորմալ կրթական հնարավորություններին ծանոթանալու համար։

    Կամավորներից Մհեր Նալբանդյանը ներկայացնում է ինչպես գրել ինքնակենսագրական (CV) և մոտիվացիոն նամակ (ML)։ «Աշխատանքային շուկայում մեզ ներկայացնելու համար անհրաժեշտ է կազմել խելամիտ և շուկայի ստանդարտներին համապատասխանող ինքնակենսագրական։ Իսկ մոտիվացիոն նամակում հարկավոր է ճիշտ ձևակերպված լինեն տվյալ աշխատանքին դիմելու դրդապատճառները և թե ինչու կազմակերպություն պետք է ընտրի հենց Ձեզ, – իր ելույթի ընթացքում նշեց Մհերը»։

    Արսեն Ասատրյանը դասընթացների շրջանակներում խոսում է երազանքի աշխատանքի մասին։ Դասընթացի այս հատվածը փորձում է բարձրացնել աշակերտների շրջանակներում ճիշտ աշխատանք և մասնագիտության ընտրության իմացությունը: Դասընթացը խրախուսում է աշակերտներին իրենց հոբիները վերածել աշխատանքի և ընդգծում է հասարակական աշխատանքի կարևորությունը։

    Կամավորներից Տաթևիկ Թադևոսյանը պատմում է, թե ինչպես ներկայանալ աշխատանքի հարցազրուցին։ Նպատակն է՝ ունենալ երկխոսություն մասնակիցների միջև որպես գործատու-աշխատող և հակառակը, ներկայացնել մասնակիցներին հարցազրուցի ընդհանուր բնույթը և սովորեցնել՝ ինչպես խոսել, հաղորդակցվել գործատուի հետ։
    Իսկ վերջում կամավորներից Մերի Անդրեասյանը մասնակիցների հետ խաղում է <<օդապարուկ>> կոչվող խաղը, որի ընթացքում մասնակիցները պետք է այնպես ներկայացնեն իրենց աշխատանքի դերի և կարևորությունը, որ օդապարուկից չընկնեն։

    Եղեգնաձորում ծրագրին մասնակիցներից մեկը իր կարծիքը հայտնեց ծրագրի մասին.
    – Լսելով Վայոց Ձորում ծրագրի իրականացման մասին՝ որոշեցի մասնակցել՝ հաշվի առնելով ներառված հետաքրքիր թեմաները: Սակայն ծրագիրն ավելին էր, քան ես պատկերացնում էի. ներկաների փորձի փոխանակում, մասնագիտական հմտություններ, հետաքրքրությունների կիսում, CV-ի ճիշտ կազմում։ Ծրագիրը համապատասխան և հետաքրքրաշարժ բովանդակություն ուներ, իսկ սեմինարավարները, չնայած դասընթացավարների երիտասարդ լինելուն, բավականին մասնագիտացված էին: Այս ամենը ամփոփելով՝ կարելի է ասել, որ ծրագիրը լիովին ստացված էր: Ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել ծրագիրը մեզ՝ Վայոց Ձորի պատանիներիս հետ անցկացնելու համար: Հուսովեմ՝ նման ծրագրերով կրկին կհանդիպենք:

    Ծրագրի արդյունքում ՀԱԵ կամավորները փորձում են ձևավորել ավելի զարգացած և տեղեկացված հասարակություն՝ օգնելով աշակերտներին ավելի հարմար աշխատանք և մասնագիտություն ընտրելու հարցում:

    Everybody Counts! A Handbook on Inclusion and Participation of young people in EP countries

    We are excited to share with all of you our handbook ”Everybody Counts!” on inclusion and participation of young people in Eastern Partnership countries.

    The project “Everybody Counts” is developed by Armenian Progressive Youth NGO in partnership with Foundation for Advancement of Moldova and Society Initiative Institute, Ukraine. The project fosters integration and participation of young people from rural and deprived urban areas through raising awareness on youth participation opportunities and providing job preparation, digital and mobility trainings.

    Low level of youth participation in rural and deprived urban areas remains one of the key issues across the Eastern Partnership countries. Specifically in Armenia, Moldova and Ukraine there is a lack of youth participation structures in rural areas. At the same time, young people are not able to join the decision-making processes on youth issues at a local level. There are either no youth consultative bodies or youth councils in the municipalities or the existing ones are formal in their nature. In order to fill this gap of participation, together with our partners in Moldova and Ukraine we have implemented “Everybody Counts: Rural Youth Empowerment in Eastern Partnership Countries” project which aimed to empower young people and youth leaders in rural and deprived urban areas in Armenia, Moldova and Ukraine through series of workshops and awareness raising meeting.

    In our handbook the main outlines of the training courses in Armenia, Moldova and the Ukraine are briefly represented.

    The training courses in Armenia have demonstrated that it is of great significance to admit that when developing youth policy, projects or any activity in which young people are targeted, young people must not be dismissed as lacking capabilities or being deprived by circumstance, rather young people collectively can be an asset to development; at local, national, regional and international levels.

    You can also familiarize yourselves with the results of the surveys carried out by our Moldovian colleagues where the young people share their opinion on their involvement in the socio-economic and political life of the country in many different respects i.e. employment, financial viability, supports by institutions etc. However, the results are far from being comforting and, unfortunately, it is today’s reality in Moldova.

    The participants of the training course in the Ukraine have come to the following possible ways of solving the centralization of youth opportunities in one place. Some of the solutions to the problem according to the Ukranian youth workers can be adopting a system of preferential crediting of rural youth for the construction of housing, the purchase of durable goods; involving the mass media in the coverage of the social situation and development of youth, implementation of the state youth policy in the village and so on.

    Some other interesting highlights of the project can be found in our handbook, which you can download by following the link bellow:

    English version of the Handbook
    Russian Version of the Handbook

    This publication has been produced with the assistance of the European Union.

    Lost and Found | Anahit’s EVS Story

    “If you want to find yourself, lose yourself in the service of others.” This was the idea that was in my head after realizing that I was done with the university life, not willing to start a career either. As a result, I decided to volunteer in order to clarify what I really want for my future. Believe me or not, it worked very well. OK… It’s always better to start from the beginning.
    I started to look for an EVS project with no specific country in my mind. I just wanted it somehow to be related to either sports or arts. That’s when I came across with an announcement called “Gmina Dabrowa in Poland looks for a volunteer to conduct sports activities in the community”.

    It was not until I reached Poland that I found out that it’s not Dabrowa, but Dąbrowa (“ą” read as a nasal “o”). Gmina Dąbrowa is a community of 14 small villages. The organization hosting my EVS project is called after it: “Gmina Dąbrowa”, and it works closely with all the institutions in gmina. We usually prefer big cities, because they give us bigger opportunities, but when you choose to volunteer, you are meant to create opportunities for the ones who need them. It has been a life changing decision for me when I moved to a small village after 20 years of ‘yerevaning’. However now, at the very end of my project, I recall that decision as the best way to serve my needs, wants and desires. I came here with “A1” level of Polish (I learnt my first phrase at the airport: *WARNING: just don’t try to read it, use Google* okulary przeciwsłoneczne, aka sunglasses) and I’m leaving with B1 level. During all my stay my co-volunteer/flatmate Daria and I have been blogging about our experience. Starting from January 12 my blog was only in Polish (I’m happy nobody sees this proud peacock face of mine now). However, EVS is not only about the language we talk, but also about the language of the activities. I came here to conduct sport activities, but the best part of EVS projects is that you adjust your project to the community needs. I am more than proud to say that I’m leaving my second home with a number achievements: a volleyball club, a gym club, assistance in a bunch of activities, excursions and events organized by the schools or kindergartens of the community, as well as by local municipality and even the library of the nearby town, Mogilno. From the first day our organization gave us the opportunity to fulfill the projects we wanted to. I can remark two most amazing projects I’m proud of to have conducted (peacock face again):

    -“Treasure Hunt”. The project was designed for the 1-3rd grade students devoted to the knowledge of the surrounding world, starting from the creation of the universe to the environment of our own planet. The “Treasure Hunt” had two stages: preparation and a trip to the Planetarium in Torun.

    -“Theatre club in Szczepanowo”. On the 21st of June the main stage of our gmina (it’s a moving one) hosted “The Little Prince”, with the Polish screenplay adopted by me and 13 actors, 9 of which were from my school theatre club in Szczepanowo.

    Just in a couple of weeks I’m leaving a part of my heart in Dąbrowa and taking back to Armenia all the love, smiles, a bunch of memories, an amazing language (with some weird word forms) and most importantly a new Anahit. I hope that what I have left is as important for my big family in gmina Dąbrowa, as whatever I’m taking from them.

    Now a secret for my dearest reader: you read about my experience, but “what is essential is invisible to the eye”, you’d better just ‘EVS’ yourself and see it in your heart.
    P.S. Peacock face couldn’t farewell without informing: the video we created about our EVS project in Dąbrowa was among 10 winners on European Youth Card Video Awards 2018.

    Human Library in Yerevan, Armenia

    There is a kind of library in the world where you can see the books breathe, you can watch them blink, cry, laugh, and think. You can ask them any sort of questions and get a real answer. That is what the books hope you will do.

    On the 12th of April, Armenian Progressive Youth NGO organized Human Library, that gave an opportunity to the participants to share their thoughts regarding their experiences.

    Human Library is an innovative “Book-Reader” space, which is designed to build understanding for diversity by providing a framework for real encounters about important issues. Open and honest conversations may lead to greater acceptance, tolerance and social cohesion in Armenia.

    The event hosted eight people who volunteered to become “Books” by making their experiences open and available, usually on issues that people tend to have a difficult time discussing. The titles of the book represented stigmatized or stereotyped minority groups in Armenia. For example, people representing ethnic, religious minorities, LGBT community or any other community that is exposed to general misconceptions, stigma, stereotyping and or prejudice.

    The Books were lent out to curious readers who asked them questions and challenge their own perceptions on different minority groups in Armenia. That is the objective of Human Library: to create a space that can challenge and break social stereotypes and prejudices through real face-to-face conversations.

    During the event, we hosted more than 100 people. The attendees were not only Armenians but also youth workers from six different countries, who were in Yerevan in the frames of the long-term training course “Everyone Matters”.

    The event was quite dynamic and interesting. “Readers” got the answers to their questions, talking to people with different outlooks. We can firmly say that “readers” learned to look at life from a different perspective. This was also a great opportunity for “books” to speak about their life stories and share their emotions, thoughts and fears. They also spoke about the experiences how they overcame the difficulties they faced in their lives.

    Artak Arakelyan, the “Book” labeled as “Queer”, shared his experience with us, ‘This project had a great psychological influence on me because it was the first time when I had the chance to publicly speak about myself, my sexuality and sexual life, my feelings, fears and thoughts. I tried to present the negative sides of my experience in a more colorful way because I didn’t want anyone to face the difficulties that gave me a thick skin.’

    Kristine’s Experience in Poland

    What is European Voluntary Service? The first time I asked this question was more than two years ago.

    A friend of mine told me about various opportunities with ERASMUS+ program to volunteer in Europe. Consequently, I started doing more research and realized that it was something I really want to do. It sounded like a perfect opportunity to expand my horizons and figure out what to do in the future. The only thing I knew for sure was that I want to work with youth. This helped me choose from thousands of projects on European Youth Portal. Nevertheless, after some motivation letters, the whole process for a while seemed futile. Luckily for me, just when I was about to lose hope, my friend sent me a project where the partner organization was APY. I immediately applied and I got to the next stage! Several interviews and offers to participate in projects followed. The one that I set my heart on was in Rzeszow, Poland with an organisation called INPRO.

    I am not going to lie, I was both excited and anxious the month before the project was supposed to start. I signed up for living in Poland for the whole year. I was going there alone, not knowing anyone, having no clue what to expect. There were so many things that could have gone wrong… From the first day I arrived though, I instantly felt that I made the right decision choosing Rzeszow. I could not have imagined a warmer welcome from INPRO! After this great start, everyone continued to be so helpful, kind and do everything in their power to make us, EVS volunteers, feel at home. INPRO did accept us as like new family members. People there are wonderful, I like them a lot. They are very open-minded and doing awesome job. People out of the organization are also nice. Not everybody speaks English, but this was a good for me to practice the local language.

    INPRO is based in a small city Rzeszow in the southeastern Poland. Initiatives of the INPRO Association focus primarily on the personal development and education of young people from Rzeszów and the Podkarpackie Province. Through their projects and workshops, they seek to reach people not only from other cultural backgrounds, but also to represent diversity in origin, age, and beliefs. Activities are aimed at realization outside formal educational programs of the highest quality. They create an international environment and provide space for individual development. In INPRO I was in charge of many events and workshops dedicated to young people living in the city related to human rights, hate speech, discrimination and intercurtural education.  Apart of that I was doing administrative work, social media management, web editor and of course my personal project, I was teaching Russian language.

    People that I am surrounded by are of the utmost importance for me. I am so glad to know that I have made friends that I can count on. Living far away from home, no matter how used to it you are, is never easy. Therefore, it is incredibly good to know that I found people to share my joy with and who will be there to support me when I need it.

    Volunteering in INPRO is definitely one of the best decisions I have made so far. The experience is just invaluable! I couldn’t have anticipated in my wildest dreams how much I would grow to love people here, how much I wouldl learn and improve professionally. European Voluntary Service is an experience I will always be grateful for. I am very grateful for my sending and hosting organizations as well.

    I would like to end this by encouraging you to give EVS a shot. If you’re thinking about it but you’re not completely convinced yet or it sounds too good to be true, I promise you it is not. It is true, the programme covers all your expenses (don’t expect any luxuries though) and the things you’ll learn and experiences you’ll have will likely change your view on life. You’ll feel so motivated to travel and meet more people and get to know other cultures.