Ո՞վքեր են “Digital Media and Technologies for Civic Engagement of Young People in Regions of Armenia” ծրագրի մասնակիցները, ինչո՞վ են զբաղվում և ի՞նչ նախաձեռնություններ իրականացրին ծրագրից հետո

Կարեն Սիմոնյան

Ես Կարենն եմ, Սյունիքի մարզից եմ, և արդեն 18 տարեկան եմ։ Ինչու՞ արդեն, որովհետև մեր՝ «Մարզաբնակ երիտասարդների քաղաքացիական ներգրավվածության խթանում» ծրագրի ժամանակ ես դեռ 17 տարեկան էի։ Ապագա լրագրող եմ և հեռուստահաղորդավար։ Սիրում եմ լեռները, ավելի շատ սիրում եմ արշավի գնալ լեռներ ։ Ծրագրի շրջանակներում սովորեցի մեդիագրագիտություն, ակտիվիզմի համար նախատեսված նոր թվային գործիքներ, pitching, զարգացրի գիտելիքներս սոցիալական մեդիա մարքեթինգի բնագավառում։

Ծրագրից հետո ամեն ինչ միանգամից փոխվեց. հնարավորություն ունեցա խոսելու այն մասին, ինչի մասին շատերը լռում են՝ դպրոցներում տեղի ունեցող բուլինգի․ ձայնագրեցինք մեր սեփական փոդքաստը, նաև ընկերներիս հետ համատեղ իրականացրի մեր սեփական ծրագիրը՝ երիտասարդների անձնային աճի համար նախատեսված սեմինարների տեսքով։
Դարձա դասընթացավար․ զարգացրի կարողություններս իբրև դասընթացավար և սկսեցի շարունակական համագործակցություն APY-ի հետ։

Շուտավ դարձա APY-ի անդամ և մասնակցեցի իմ առաջին միջազգային Էրազմուս+ երիտասարդների միջմշակութային փոխանակման ծրագրին։ Եվ, փաստրեն, այս ամենը սկսվեց մեր՝ «Մարզաբնակ երիտասարդների քաղաքացիական ներգրավվածության խթանում՝ մեդիա և թվային տեխնոլոգիաների միջոցով» ծրագրից։

Ալա Ղազարյան

Ես Ալան եմ՝ մեկ լ-ով, ապրում եմ մարզ Կոտայքում ու ակտիվ երիտասարդ եմ։ Հանդիսանում եմ շատ-շատ կազմակերպությունների անդամ- կամավոր բայց առաձնահատուկ տեղ են գրավում YDC-ն և APY-ը, քանի որ իրենք իմ համար ընտանիքի մաս են։/p>

Ծրագիրը նախ և առաջ ինձ տվեց ընկերներ, իսկ հետ նաև գիտելիքներ՝ համացանցում տեղ գտած կեղծ ու ոչ հավաստի տեղեկատվությունը ստուգելու համար։ Կարծում եմ՝ վերջին շրջանում դա մեզ շատ հարկավոր էր։ Ծրագրի ընդհացքում բացահայտեցի «Փոդքաստ» երևույթը ու ծրագրից հետո առանց չափազանցության օրական գոնե մեկ հատ լսում եմ։ Փոդքաստի միջոցով կոտրեցի ինձ մեջ տարբեր բարդույթներ ու սկսեցի էլ ավելի լավ ճանաչել ինքս ինձ։/p>

Շատ-շատ կարոտում եմ մեր ծրագիրը։ Ամեն տեղ պատմում ծրագրիս մասին։ Անգամ փոդքաստներ եմ ձայնագրում ընկերներիս հետ։ Միտք ունեմ հետագայում կրթական փոդքաստներ հրապարակել, դեռ աշխատում եմ այդ ուղղությամբ։/p>

Նելլի Թումանյան

Ես Նելլին եմ՝ 18 տարեկան։ Ապրում եմ Տավուշի մարզի Բերդ քաղաքում։ Այս տարի ավարտեցի քոլեջը, կրթությունս կշարունակեմ Վալերի Բրյուսովի անվան պետական համալսարանում։ Ես իմ բնույթով այնպիսին եմ , որ սիրում եմ մշտապես ներգրավված լինել տարբեր աշխատանքներում և կարողանում եմ աշխատել թիմում։ Ունեմ տարբեր նախասիրություններ։ Սիրում եմ լեռները, բնության լռությունը։ 10 տարի զբաղվել եմ ժողովրդական պարով, ակտիվ երիտասարդ եմ հաճախ մասնակցում եմ տարաբնույթ ծրագրերի։ Եղել եմ կամավոր Կարմիր խաչում, Բերդի մշակույթի տանը։ Հաճախել եմ Բանավեճ ակումբ, ինչպես նաև TUMO , եղել եմ IMPACT ակումբի անդամ:/p>

APY կողմից կազմակերպված ծրագիրը ևս իր կարևոր դերն ունեցավ իմ կյանքում։ Ծրագիրը ինձ տվեց նոր փորձ, նոր գիտելիքներ։ Ծրագրից հետո հնարավորություն ունեցա դառնալ APY հասարակական կազմակերպության անդամ։ Ծրագրի ընթացքում ձեռք բերած գիտելիքներս հետագայում ծառայեցրի հօգուտ համայնքի երիտասարդների զարգացման։ Ես և մյուս մասնակից ընկերներս կազմակերպեցինք մեդիագրագիտության դասընթաց Բերդի և սահմանապահ Մովսես գյուղի երիտասարդների համար։ Նման ծրագրերը իսկապես կարևոր են մեր` մարզաբնակ երիտասարդներիս համար։ Այսօր նույնպես շարունակում եմ մասնակցել տարբեր ծրագրերի, դասընթացների քանի որ մեզ միայն մնում է կրթվել, զարգանալ, կատարելագործվել և բացահայտել աշխարհը։/p>

Էլեն Բադոյան

Ես Էլենն եմ՝ 18 տարեկան։ Սովորում եմ Գավառի Պետական Երաժշտական Քոլեջում, քանոն եմ նվագում, բայց ապագա խմբավար եմ։ Ժամանակիս 40%-ը կազմում են համերգները, 30%-ը` համայնքային զարգացման նախաձեռնությունները, 10%-ը՝ ԹՈՒՄՈ-ն, մնացած 10%-ն էլ՝ հոբբիներս։ Ազատ ժամանակս տրամադրում եմ լուսանկարչությանը, գրաֆիկ դիզայնին, խոտաբույսերի ուսումնասիրությանը։/p>

Ծրագրից հետո անպայման նախաձեռնելու եմ մեդիագրագիտության ոչ ֆորմալ դասընթաց։ Մասնակցել եմ նաև PJC ՀԿ-ի ՔՀԿ-ների մեդիագրագիտության դասընթացին։ Գիտելիքներս դեռևս օգտագործում եմ իմ և ընկերներիս կյանքը հեշտացնելու համար։/p>

«Մարզաբնակ երիտասարդների քաղաքացիական ներգրավվածության խթանում՝ մեդիա և թվային տեխնոլոգիաների միջոցով» ծրագիրը իրկանացվել է Եվրոպայի խորհրդի (Council of Europe) Եվրոպական երիտասարդական հիմնադրամի (European Youth Foundation) ֆինանսական աջակցությամբ։

Marni about her volunteering in Spain

Hola hola!!

My name is Marni, I’m doing my ESC volunteering project in southern Spain.

I have started the service this February with Asociación Juvenil Inter in Jerez de la Frontera. I’m actively involved in various youth projects with the association, helping them to implement their daily activities and Erasmus+ projects. In the same time discovering the breathtaking region of Andalucía with its rich culture and diversity.

1. Could you please tell about your challenges when you first arrived in Spain? How did you overcome them?
Changing your environment always comes with different and interesting challenges. For me moving to a place where people only spoke Spanish and with their own and fast dialect was challenging. In the beginning I used to sit around a table and I couldn’t understand most of the things. I overcame that by making local friends and not being shy of making mistakes.

2. What were the things that you discovered about yourself during your volunteering time?
This was an amazing opportunity to live outside of my comfort zone and rely on myself. To be more self confident and empathizing and adapting to various situations and people.

3. What do you like the most about Spain and why?
I will specify Andalucía because I am doing my volunteering here and have travelled mostly in this region, it is a place with rich history and magnificent architecture, warm hearted people and amazing beaches on the Atlantic Ocean and the other part on the Mediterranean Sea. The main reason is the diversity that I like the most here.

4. What did you learn during ESC? any skills you gained? attitudes changed?
When I look back I can think of many skills that I gained during these months, within the scope of volunteering I learned how to organize Erasmus+ projects, I improved my Spanish, I worked with the local young people and kids and learned how to communicate with them and make activities that will attract locals. I can say that the main attitude that has changed is that people are different with different perspectives and that is what makes things beautiful.

Ծրագրից հետո կա կյանք․ “Digital Media and Technologies for Civic Engagement of Young People in Regions of Armenia”-ի մասնակից Միլենան կիսվում է իր տպավորություններով

Ողջու՜յն։

Ես Միլենա Վանեսյանն եմ, 18 տարեկան եմ: Armenian Progressive Youth-ի անդամներից եմ: Շատ ակտիվ երիտասարդ եմ իմ երկրում: Դեռ շատ վաղուց սկսել եմ զբաղվել կամավորական աշխատանքներով, այժմ կարող եմ ասել, որ որոշ չափով ինձ համարում եմ երիտասարդական աշխատող: Կամավորական աշխատանքներ անելը ինձ շատ օգնեց կողմնորոշվել մասնագիտությանս հարցում, ձեռք բերել հավատարիմ ընկերներ ու ունենալ մեծ փորձ հետագայում աշխատանքի անցնելու համար: Մասնակցում եմ տարբեր տեղական և միջազգային ծրագրերի, որոնցից յուրաքանչյուրը շատ մեծ ազդեցություն է ունենում իմ զարգացման վրա:

Կամավորություններից բացի 15 տարեկանից աշխատել եմ տարբեր կազմակերպություններում և տարբեր ոլորտներում: Փորձել եմ ինձ գտնել իմ սիրելի աշխատանքում: Սիրում եմ կազմակերպել տարբեր դասընթացներ Հայաստանի մարզերում, սիրում եմ ճանապարհորդել ու բացահայտել աշխարհը:

Ինչպես արդեն նշեցի մասնակցում եմ տարբեր տեղական ծրագրերի: 2022 թվականի մարտ ամսին մասնակցել եմ «Մարզաբնակ երիտասարդների քաղաքացիական ներգրավվածության խթանում՝ մեդիա և թվային տեխնոլոգիաների միջոցով» ծրագրին: Ծրագրի ընթացքում ստացանք ահռելի գիտելիքներ վային ակտիվիզմի, ակտիվ քաղաքացիության սոցիալական մեդիա արշավներ իրականացնելու, մեդիագրագիտության և փաստերի ստուգման վերաբերյալ: Տարբեր թիմային աշխատանքների միջոցով սկսեցինք տարբերել համացանցում գտնվող կեղծ և իրական տեղեկատվությունը: Դասընթացը շատ լեցուն էր տարբեր տեղեկություններով: Ունեցանք սոցիալական մեդիա մարքեթինգի վերաբերյալ դասընթաց, որի ընթացքում մի քանի մարքեթինգային քայլերի հետ ծանոթացանք, և ինքներս թիմերով փորձեցինք դրանք կիրառել: Մեդիագրագիտության դասընթացների ժամանակ մենք մի քանի կայքեր բացահայտեցինք,որոնց միջոցով կարող ենք տարբերել համացանցում գտնվող կեղծ և իրական էջերը: Մի քանի քայլեր սովորեցինք ,որոնց միջոցով կարող ենք տարբերել տեղադրված փոստերի իրական և կեղծ լինելը: Դասընթացի 7 օրերը շատ հագեցած անցան մեզնից յուրաքանչյուրի համար:

Վստահաբար կարող եմ ասել, որ մասնակցիներից յուրաքանչյուրը իրենց մարզ է վերադարձել շատ կարևոր գիտելիքներով ու մոտիվացիայով: Ծրագրից անմիջապես հետո մենք կազմեցինք թիմեր ամեն մարզերում ու սկսեցինք իրականացնել տարբեր դասընթացներ: Մենք Երևանում կազմեցինք 4 հոգուց բաղկացած թիմ և մայիս ամսին իրականցրեցինք մեր առաջին դասընթացը: Մեր դասընթացը կոչվում էր Competitive Youth for the Future: Դասընթացի թեմաներն էին՝ քննադատական մտածողություն, երիտասարդների ներգրավվածությունը համայնքային խնդիրների մեջ, մոտիվացիա և ինչպես ճիշտ CV պատրաստե: Դասընթացը երկօրյա էր և մասնակիցները երկու օրերին էլ մեծ ոգևորությամբ մասնակցություն ցուցաբերեցին: Շատ հագեցած դասընթաց ունենալուց հետո մենք ավելի մոտիվացվեցինք այս դասընթացների շարքը դարձնել շարունակական: Հուլիս ամսին իրականացրեցինք մեր երկրորդ դասընթացը: Այս անգամ մեր դասընթացը բուլլինգի/Bullying վերաբերյալ էր: Առաջին դասընթացը բուլլինգի վերաբերյալ իրականացրեցինք Երևանում,իսկ երկրորդը` Սևան քաղաքում: Այժմ պլանավորում ենք իրականացնել մեր մյուս դասընթացները Հայաստանի մյուս մարզերում:

«Մարզաբնակ երիտասարդների քաղաքացիական ներգրավվածության խթանում՝ մեդիա և թվային տեխնոլոգիաների միջոցով» ծրագիրը իրկանացվել է Եվրոպայի խորհրդի (Council of Europe) Եվրոպական երիտասարդական հիմնադրամի (European Youth Foundation) ֆինանսական աջակցությամբ։

“Youth unemployment ? No, thanks !”

Fighting against Youth Unemployment From August 1 to August 10 Armenian Progressive Youth (APY) in cooperation with Jules Verne International implemented a youth exchange named “Youth unemployment ? No, thanks !”. The aim of the project is to explore the topic of youth unemployment as well as inform, motivate and enable young people to raise the issue back in their communities and develop solutions.

The youth exchange took place in Vanatun Guesthouse, near Dilijan (Armenia). The program brought together 23 young participants from 6 different countries (Armenia, Italy, Portugal, Georgia, Turkey, and France). Throughout the exchange, young people shared their knowledge and experience on how to combat unemployment, the skills needed for job seeking in the 21st century, how to access the labor market and what are the necessary employability and entrepreneurship skills in Europe nowadays.

The participants came from different backgrounds and the activities of the project were an opportunity for them to get to know each other and learn about unemployment and how to fight it in their countries. One of the most exciting activities for the participants was “Theatre of the Oppressed” where the participants had a chance to portray different scenarios of people being oppressed and bullied due to various factors and suggest options to solve these problems.

The participants also really enjoyed Kutay’s presentation about the « Upwork » platform. It was really interesting and useful for all the participants to understand how the interface works and what kind of opportunities it provides. Everyone also enjoyed the intercultural evenings. Each delegation had its own evening to share the characteristics of its culture in an entertaining way. After videos presenting the respective countries, quizzes where the winner could have a small souvenir from the friendly country, and tasting good food and drinks, the participants learned the traditional dances and ended the evening by singing the songs in different languages. The exchange ended with the presentation of future projects to be realized with Erasmus +. One of them suggested to the participants (in a fictitious way) to meet again 30 years later to check if the knowledge and skills acquired during these 10 days were used to fight against youth unemployment. To be continued…

Փոքրիկ հարց ու պատասխան Nemra-ից Վանի հետ

Օգոստոսի 12-ին ամբողջ աշխարհում նշվում է Երիտասարդության միջազգային օրը: 2022-ին Երիտասարդության միջազգային օրվա կարգախոսն է սերունդների միջև համերաշխությունը, և պատահական չէ, որ Երևանում տոնական օրը երիտասարդները կնշեն Nemra խմբի համերգով։ Խումբը հայկական ժողովրդական երգերը վերամշակում է ժամանակակից գործիքավորմամբ՝ տալով այդ երգերին երկրորդ կյանք: Հայկական ռոք խմբի ստեղծագործություններից շատերը ծանոթ են ավագ սերնդի ներկայացուցիչներին, իսկ գործիքավորումը՝ հոգեհարազատ երիտասարդներին:

Օգոստոսի 27-ին կկայանա երիտասարդների օրվան նվիրված համերգը Nemra բենդի հետ։ Մինչ համերգը որոշեցինք մի փոքր զրուցել բենդի մենակատար Վան Եղիազարյանի հետ, ով կիսվեց իր հետաքրքիր մտքերով, օգնեց գտնել երգ, որի ներքո կարելի է արևածագ դիմավորել, պատմեց (կամ չպատմեց) իր թաքնված տաղանդների մասին և երիտասարդների համար կարևոր խորհուրդներ տվեց։

Այսպիսով, սկսենք մեր փոքրիկ հարց ու պատասխանը NEMRA-ից Վանի հետ։

Ո՞ր երգի ներքո կարելի է արևածագ դիմավորել։
Jakob Dylan – Something good this way comes!

Ի՞նչ էմոցիաներ ունեիք ձեր առաջին համերգի ժամանակ։
Մտածում էի, որ բոլորը ստում էին, երբ ասում էին, որ ամեն ինչ լավ էր։ Անհասկանալի էին էմոցիաներս, բայց մի բան հաստատ էր, որ պետք է անպայման շարունակել։

Ունե՞ք որևէ թաքնված տաղանդ, որի մասին շատ քչերը գիտեն։
Ունեմ, բայց դրա մասին կշարունակեն շատ քչերը իմանալ։

Ո՞րն է Հայերենում ձեր ամենասիրելի բառը։
Ամեն օր տարբեր սիրելի բառեր են, այսօր թող լինի՝ տիեզերք․ (հեղ․ հարցազրույցը արվել է մի քանի օր առաջ, շատ հավանական է, որ այսօր Վանի ամենասիրելի բառը այլևս տիեզերքը չլինի)

Ո՞րն է ֆիլմերից ձեր ամենասիրելի արտահայտությունը։
Միմինոյի մեջ, երբ Մհեր Մկրտչյանն ասում է` Էս ինչ ա կատարվում, էս ինչ տեղ եմ ընկել: Հայաստանում հաճախ է այդ արտահայտությունը մտքիս գալիս։

Հայտնի երգիչներից ու՞մ կյանքով կցանկանայիք մեկ օրով ապրել։
Երևի չէի ուզի նման բան լիներ, քանի որ եթե հանկարծ ինձ դուր գար այդ մեկ օրվա կյանքը, իմ սեփական կյանքն արդեն անիմաստ կթվար մինչև կյանքիս վերջ։

Ո՞րն է լավագույն խորհուրդը, որը մեկ այլ երաժիշտ ձեզ երբևէ տվել է։
Մեր թիմի երաժիշտներից մեկի խորհուրդը հաշի՞վ է։
Կարծում ենք՝ այո։
Եղբայրս՝ մեր բասիստը, խորհուրդ էր տալիս, որ նոր գրված երգերս մինչ հանդիսատեսին ներկայացնելը ամեն օր 20 անգամ չնվագեմ-երգեմ, որ չհոգնեմ երգից, ու երբ ժամանակը գա հանդիսատեսին ներկայացնելու, ավելի մեծ էնտուզիազմով կատարեմ երգը։ Հազվադեպ խորհուրդներից է, որի հետ համաձայն եմ, բայց իհարկե չեմ հետևում խորհրդին։

Կա՞ որևէ երգ, որը ձեր կյանքի սաունդթրեքը կարող էր լինել։
Մեկ երգի մեջ դժվար տեղավորվի իմ կյանքը: Կարծում եմ՝ կընտրեի Վիվալդիի «Տարվա եղանակները», որովհետև բոլոր եղանակներն էլ իմ կյանքում կան։

Ի՞նչն է ձեզ ամենից շատ ոգեշնչում, և մեր երիտասարդների համար ունե՞ք խորհուրդներ։
Երիտասարդներին ստանդարտ խորհուրդ պետք է տամ․ գնալ սեփական երազանքների հետևից, զբաղվել էն գործով, որը սիրով են անում, ամբողջովին տրվել էդ գործին ու ամենակարևորը՝ անկեղծ լինել: Հուսով եմ՝ բոլորը սիրում են անել այն գործը, որի տաղանդն ու շնորհն իրենց տրված է, հակառակ դեպքում շատ դաժան կլինի: Բայց, առհասարակ, միշտ խորհուրդ եմ տալիս՝ չլսել խորհուրդներ, քանի որ ամեն մարդու ճակատագիրն ու ճանապարհը միայն իրենն է, ու ինքը պետք է սեփական սխալ ու ճիշտ գծերով գծի ու հետո էլ իր ուզած ներկերով ներկի իր կյանքի նկարը:

Մենք, Վանը և Nemra բենդի մյուս երաժիշտները անհամբեր սպասում ենք ձեզ տեսնելու օգոստոսի 27-ին, ժամը՝ 20։00 PLATFORM-ում, որտեղ տեղի կունենա ամառվա թերևս ամենաերիտասարդական համերգը։ Մինչ հանդիպում։

«Զբաղվածության և ձեռնարկատիրության լաբորատորիաներ»

«Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» ՀԿ-ն մեկնարկում է «Կանանց և երիտասարդների սոցիալ-տնտեսական ինտեգրումը Հայաստանում» ծրագրի շրջանակներում իրականացվող «Զբաղվածության և ձեռնարկատիրության լաբորատորիաներ»։ Լաբարատորիաների նպատակն է խթանել Արարատի, Արմավիրի, Կոտայքի մարզում և Երևանում բնակվող կանանց ու երիտասարդների սոցիալ-տնտեսական կայունության ամրապնդումը և զարգացումը` դասընթացների և նրանց զբաղվածության և ձեռնարկատիրական ներուժի հզորացման միջոցով:

«Զբաղվածության և ձեռնարկատիրության լաբորատորիաները» 2,5 ամիս տևողությամբ կարողությունների զարգացման դասընթացներ են: Դասընթացներին լիարժեք մասնակցած շրջանավարտները հնարավորություն կունենան անցնելու աշխատանքի կամ հիմնելու իրենց սեփական բիզնեսը:

Դասընթացները կիրականացնեն «Հայ առաջադեմ երիտասրադություն» ՀԿ-ի կողմից վերապատրաստված դասընթացավարները Եղվարդ, Արարատ, Արմավիր և Երևան համայնքներում:

Այսպիսով, եթե դու՝

● 18-60 տարեկան ես և բնակվում ես Արարատի, Արմավիրի, Կոտայքի մարզերում կամ Երևան քաղաքում,
● Փնտրում ես աշխատանք,
● Ցանկանում ես զարգացնել աշխատանք գտնելու և ձեռնարկատիրական հմտություններդ,
● Ցանկանում ես ստանալ իրական աշխատանքի հրավեր կամ հիմնել սեփական բիզնեսդ,

Ապա, դիմի’ր այս հնարավորությանը:

Մենք լաբորատորիաների ընթացքում առաջարկում ենք՝

● շաբաթական 2 օր ներգրավվածություն պահանջող և 2,5 ամիս տևողությամբ զբաղվածության և ձեռնարկատիրության դասընթացներ,
● անհատական մասնագիտական խորհրդատվություն,
● վճարովի մասնագիտական պրակտիկա,
● արհեստագործական և/կամ միջին մասնագիտական վերապատրաստման կրթաթոշակներ,
● փոքր դրամաշնորհներ բիզնեսի հիմնման համար:

Դասընթացների և անհատական խորհրդատվության հիմնական թեմաներն են՝

● ինքնակենսագրականի կազմում, աշխատանքային հարցազրույց,
● մոտիվացիոն և ուղեկցող նամակներ,
● գործնական հաղորդակցություն և էլեկտրոնային նամակագրություն,
● նորարարական բիզնես գաղափարների հղացում,
● ֆինանսների կառավարում և բյուջետավորում,
● մարքեթինգ,
● բիզնես մոդելի կտավ և գործարար նախագծի կազմում և այլն:

Դիմելու վերջնաժամկետ՝ օգոստոսի 29, 2022
Վայր՝Արարատի, Արմավիրի, Կոտայքի մարզեր և Երևան քաղաք
Ծրագրի տևողություն ՝Սեպտեմբեր 2022 –նոյեմբեր 2022
Դասերի հաճախականություն՝ 2,5 ամիս, շաբաթական 2 դաս
Դասերի տևողությունը՝ 3 ժամ

Դասընթացները ամբողջությամբ անվճար են:

Ծրագիրն իրականացվում է «Հայ առաջադեմ երիտասրադություն» ՀԿ-ի կողմից գերմանական «Dialogue for Understanding» ՀԿ-ի հետ համատեղ Գերմանիայի արտաքին գործերի նախարարության ֆինանսավորմամբ:

Մասնակցության համար լրացրե’ք հայտադիմումը։

Bullying in Armenia

Bullying in Armenia
The concept in general and the phenomenon in Armenia

Introduction

Bullying is using force, coercion, hurtful teasing, or threat, to abuse, aggressively dominate, or intimidate. The behavior is often repeated and habitual. One essential prerequisite is the perception (by the bully or by others) of an imbalance of physical or social power. This imbalance distinguishes bullying from conflict. Bullying is a subcategory of aggressive behavior characterized by hostile intent, imbalance of power, and repetition over a period of time. Bullying is the activity of repeated, aggressive behavior intended to hurt another individual, physically, mentally, or emotionally.

The phenomenon and the statistics of bullying

Bullying is considered an expanded phenomenon and an educational, social, and personal critical problem, as well as negatively affecting the school environment in general, and the cognitive, emotional, and social ground of the student in particular, which affects his/her right to learn within a proper safe class environment.
Almost one-third of young teens worldwide have recently experienced bullying, according to data released for the first time by the UNESCO Institute for Statistics (UIS).
The new data shows that bullying affects children everywhere, across all regions and countries of different income levels. Bullying refers to violence between peers/students which is characterized as “intentional and aggressive behavior occurring repeatedly where there is a real or perceived power imbalance.”
Bullying in Armenia, experts say, derives from stereotypical thinking, and intolerance towards those who differ from the majority and deviate from the norms accepted in society.Most often people are bullied on the basis of gender identity and sexual orientation. Some research findings show that most of the Armenian population believes that the rights of homosexuals should be limited, which leads to their oppression.
According to research conducted in 2015, 52% of boys in Armenia are subjected to bullying, i. e. physical or psychological violence (mockery, humiliation).
Bullying is divided into several types: physical bullying (beating, heating), verbal, or psychological bullying (mockery, etc). Bullying victims are mostly people who have not found their place in society, or those who have certain physical, external defects, big nose, and so on.
“The types of violence are different. Among them is bullying This is a childhood violence that is ignored,” says Aida Muradyan, World Vision Child Protection and Education Program Coordinator. Victoria Ohanyan, Head of UNICEF Access to Justice Program, says that the role of teachers is most importantly to prevent violence between children. “The problem is that children think that this is a normal phenomenon, they can ridicule to the other, and the one who is bullied believes that he has to endure,” says Victoria Ohanyan.
In ‘’Pathways to socioeconomic health differences in Armenian adolescents: The role of bullying perpetration’ study, 13.6% of students reported at least one episode of bullying perpetration in the past couple of months. The majority of perpetrators were boys (72.9%), younger than 15 years of age (80.5%), and were more likely to be bullied themselves compared to non-perpetrators. Bullying victimization was consistently associated with increased odds of poor health outcomes.
The notion of bullying is not widely recognised in Armenia. Many children and teenagers struggle with bullying almost every day at school, but it is often considered a natural part of growing up.

Action plans against bullying

Bullying has been reported to be a significant public health concern in Armenia, with a lack of measures to prevent it, which can result in severe and long-lasting mental health consequences for victims. However, the way socioeconomic status (SES), bullying, and adolescent health relate or interact in Armenia has not been studied.
Unfortunately, for adolescents from low-SES families, bullying can be a way to achieve a higher position in the peer hierarchy and feel better, whether through improved control and social participation or relieved status anxiety. For high-SES adolescents, on the other hand, social, emotional, or psychological problems may increase the risk of bullying perpetration. Consequently, bullying prevention activities in Armenia should focus on both low and high-SES adolescents, considering SES-specific pathways and mechanisms.
There have never been any programs to prevent bullying or to train teachers on the issue.

How can parents help?

Explain to your child that it isn’t their fault that they have become a victim. The self-esteem of your child would have been considerably damaged with constant bullying and you need to tell them that it’s not because of who or what they are. The problems actually exist with the bullies themselves. Appreciate your child for discussing the problem with you and assure them that by telling the truth they have also saved other children, as further bullying would be prevented.

Your child also needs to know how to avoid the situation of bullying. You can suggest to them that they switch restrooms and go to a different one from the bully. Ask your child to make up a buddy system through which they are not alone whenever they are in the hallway. Explain to your child that reacting with tears and anger doesn’t help because it encourages the bully. Once the bully realizes that the victim is no longer getting upset, they will get bored. By pretending that the bully is invisible, you can make bullying boring for the bully. This requires practice but it is very effective.

STRENGTHENING STABILITY AND RESILIENCE OF THE DISPLACED PEOPLE

The Armenian Progressive Youth NGO has successfully organized and implemented three Employment Schools (each “school” lasted for three months within the framework of the EU COVID-19 Solidarity Programme for the Eastern Partnership announced by People in Need and financed by the European Union. The beneficiaries of this project were displaced women aged 18 to 60, young adults aged 18-30, and people with disabilities living in the Armenian regions of Yerevan, Ararat, Kotayk, and Vayots Dzor. Project participants were given the opportunity to strengthen and improve their economic independence within the framework of the project.

Employment Schools consisted of three stages. In the first stage, 140 people had the opportunity to participate in an inception training which focused on creating a CV and searching for jobs. In the second stage, pre-selected participants took part in interactive discussions and were equipped with practical exercises, non-formal educational methods, and tools. They attended training courses aimed at enhancing their employment and entrepreneurial potential. In the final stage, participants had the opportunity to receive individual coaching consultations from experienced specialists in various fields.

“During the three courses within the project, participants had the opportunity to participate in 24-topic courses on the following topics: CV and resume writing skills, the job search process, major job search websites, communication skills and feedback, employment law, types of contracts, leadership and more. In total, more than 200 hours of coaching sessions were organized for the participants. Subsequently, each participant, according to his/her preference and his/her field of activity, got the opportunity to apply for an internship or to receive a scholarship,” says Eleonora Sargsyan, one of the trainers of the project.

As a result of the three Employment Schools, a total of 25 participants have had the opportunity to do internships in various fields. The internships were aimed at developing participants’ professional abilities and skills in areas such as jewelry making, cooking, education and others.. It should also be noted that nine graduates of the project were given vocational and/or secondary professional training scholarships, thanks to which they were able to acquire new professions or develop the skills they already had.

The goal of the project was to encourage personal and professional development in vulnerable people by facilitating their entry into the labor market. “We are happy to report that the successes registered within the framework of the project are evident because immediately after finishing school, around 60% of the project participants were already able to find a job in the field of their training and recorded success in their work,” says Diana Chobanyan, the project manager.

Thanks to the cooperation of Armenian Progressive Youth, People in Need, and EU funding, 75 participants developed their professional skills and abilities, gained theoretical and practical knowledge in their field of interest, and were able to find a job and create new career development opportunities for themselves.

Author: Armenian Progressive Youth

ՏԵՂԱՀԱՆՎԱԾ ԱՆՁԱՆՑ ԿԱՅՈՒՆՈՒԹՅԱՆ ԱՄՐԱՊՆԴՈՒՄ

«Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» ՀԿ-ն «Մարդը կարիքի մեջ» ՀԿ-ի կողմից հայտարարված և Եվրոպական միության կողմից ֆինանսավորվող «ԵՄ Քովիդ-19 հետևանքների չեզոքացման աջակցության ծրագիր Արևելյան գործընկերության երկրների համար» ծրագրի շրջանակում հաջողությամբ կազմակերպել և իրականացրել է զբաղվածության 3 դպրոց՝ յուրաքանչյուրը 3 ամիս տևողությամբ: Ծրագրի շահառուները Երևանում, Արարատի, Կոտայքի ու Վայոց ձորի մարզերում բնակվող 18-ից 60 տարեկան տեղահանված կանայք, երիտասարդներ և հաշմանդամություն ունեցող անձինք էին, ովքեր ծրագրի շրջանակում հնարավորություն են ստացել ամրապնդելու և զորացնելու իրենց տնտեսական անկախությունը:

Զբաղվածության դպրոցները բաղկացած էին 3 փուլից. առաջին փուլում 140 անձ հնարավորություն ունեցավ մասնակցելու ինքնակենսագրականի կազմման, աշխատանքի որոնման ներածական դասընթացին, երկրորդ փուլում, արդեն իսկ ընտրված մասնակիցները ինտերակտիվ քննարկումներով, գործնական վարժություններով, ոչ ֆորմալ կրթական մեթոդներով և գործիքներով հագեցած և զբաղվածության ու ձեռնարկատիրական ներուժի խթանմանն ուղղված դասընթացներ անցան, իսկ երկրորդ փուլում վերջիններս հնարավորություն ստացան անհատական խորհրդատվություններ ստանալու տարբեր ոլորտներում փորձառու մասնագետների կողմից:

«Ծրագրի 3 դպրոցների ընթացքում մասնակիցները հնարավորություն ստացան մասնակցելու 24 թեմաներից բաղկացած դասընթացների հետևյալ թեմաներով. CV և ռեզյումե կազմելու հմտություններ, աշխատանք փնտրելու գործընթացը, հիմնական կայքեր և գործընթացներ, հաղորդակցության հիմունքներ և հետադարձ կապ, աշխատանքային իրավունք, պայմանագրերի տեսակները, առաջնորդություն և այլն: Ընդհանուր առմամբ մասնակիցների համար կազմակերպվել է 200-ից ավելի ժամ տևողությամբ խորհրդատվական հանդիպումներ: Այնուհետև յուրաքանչյուր մասնակից ըստ իր նախընտրության և իր կողմից ծավալվող գործունեության ոլորտի հնարավորություն ստացավ դիմելու փորձաշրջան անցնելու կամ կրթաթոշակ ստանալու համար» – նշում է ծրագրի դասընթացավար Էլեոնորա Սարգսյանը։

Զբաղվածության 3 դպրոցների արդյունքում մասնակիցներից 25-ը հնարավորություն ստացան փորձաշրջան անցնելու մասնագիտական կարողությունները և հմտությունները զարգացնելուն ուղղված ամենատարբեր ոլորտներում, ինչպես օրինակ՝ ոսկերչություն, խոհարարություն, կրթական ոլորտ և այլն: Նշենք նաև, որ ծրագրի 9 շրջանավարտի տրամադրվեց արհեստագործական և/կամ միջին մասնագիտական վերապատրաստման կրթաթոշակներ, որի շնորհիվ վերջիններս կարողացան ձեռք բերել նոր մասնագիտություններ կամ զարգացնել արդեն իսկ ունեցած հմտությունները:

Ծրագիրը նպատակ ուներ խթանելու խոցելի իրավիճակում գտնվող անձանց մասնագիտական և անձնային զարգացումը՝ խրախուսելով նրանց ներգրավվածությունը աշխատաշուկայում: «Ուրախությամբ կարող ենք փաստել, որ ծրագրի շրջանակում գրանցված հաջողություններն ակներև են, քանի որ դպրոցների ավարտից անմիջապես հետո ծրագրի մասնակիցների 60%-ն արդեն իսկ կարողացել է աշխատանք գտնել իրենց վերապատրաստման ոլորտում և հաջողություններ գրանցել աշխատանքում», նշում է ծրագրի ղեկավար Դիանա Չոբանյանը:

Այսպիսով, «Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» ՀԿ-ի և «Մարդը կարիքի մեջ» ՀԿ-ի համագործակցության և ԵՄ ֆինանսավորման շնորհիվ 75 մասնակից զարգացրին իրենց մասնագիտական հմտությունները և կարողությունները, տեսական և գործնական գիտելիքներ ստացան իրենց գործունեության ոլորտում և կարողացան աշխատանք գտնել և կարիերայի զարգացման նոր հնարավորություններ ստեղծել իրենց համար:

Հեղինակ՝ «Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» ՀԿ

Enhancing Diversity Management and Inclusion in Youth Work

From July 11th to July 18th Armenian Progressive Youth jointly organised a long term training course with Life Learning Development e.V. (Germany) under the Erasmus+ programme of the EU. The aim of the long term project is to support 35 youth workers, educators and youth trainers from EU Member States (Germany, Belgium, Bulgaria, Greece, Portugal, Spain and Romania) and EU’s Neighbouring partner countries (Armenia, Belarus, Bosnia and Herzegovina, the Republic of North Macedonia, Moldova, Ukraine and Turkey) in development of their diversity management skills and in learning how to implement a culture of diversity in their working environments by increasing diversity-oriented awareness in their work with young people.

The first stage of the training course took place in the city of Dilijan, Armenia. The program brought together 35 youth workers from 14 countries in Armenia to explore diversity, inclusion, and anti-discrimination. The Long Term Training Course and its 2 activities are intended for youth workers, youth trainers, and educators who are ready to work on the topics of diversity, inclusion, and anti-discrimination in order to activate the potential of diversity in trainings and work with young people both at national and the European levels.

The group of the participants was very diverse and most of them came from different backgrounds so the project started with creating opportunities for the participants to learn about each other’s backgrounds and experiences. One of the most exciting activities for the participants was the “Theatre of the Oppressed” where the participants had a chance to portray different scenarios of people being oppressed and bullied due to various factors and suggest options to solve these problems. The participants also enjoyed all the activities that helped them learn about discrimination more throughouly and understand how to fight that in their communities as youth workers.

Due to the knowledge and skills acquired during the program, the participants will be able to transfer their knowledge to other young people on the topics of diversity, inclusion and anti-discrimination in their communities and abroad as well. The second stage of the training course will be held in Germany where the participants will get to present the results of the follow up projects.