Զբաղվածության դպրոց | Ընդունվում են մասնակցության հայտեր

Զբաղվածության դպրոցի նպատակն է Երևանում և հարակից քաղաքային ու գյուղական համայնքներում բնակվող Սիրիահայերին և տեղաբնակ անձանց տրամադրել հմտությունների և կարողությունների զարգացման հնարավորություններ:
Դպրոցը խմբային դասընթացների, քննարկումների, գործնական վարժությունների, ինչպես նաև դասընթացավարի կողմից անհատական խորհրդատվության միջոցով խթանում է մասնակիցների անձնային և մասնագիտական զարգացումը՝ խրախուսելով նրանց ակտիվ ներգրավվածությունը աշխատաշուկայում:

Դպրոցն իրականացվելու է Երևանում: Մարզերից եկող մասնակիցների ճանապարհածախսը կփոխհատուցվի:

Ծրագրի նպատակներն են՝
    • Նպաստել ծրագրի մասնակիցների կարողությունների զարգացմանը ոչ-ֆորմալ կրթական դասընթացների միջոցով։
    • Ծանոթացնել մասնակիցներին Հայաստանի աշխատաշուկայի առանձնահատկություններին, գործատուների հիմնական պահանջներին` դրանով իսկ նպաստելով նրանց մրցունակության բարձրացմանն աշխատաշուկայում:

Ծրագրին կարող եք դիմել, եթե՝
    • 18 տարեկանից բարձր եք (տարիքային առավելագույն շեմ չկա),
    • ներկայումս փնտրում եք աշխատանք
    • կարող եք 5 ամսվա ընթացքում շաբաթական 3 անգամ մասնակցել դասընթացներին,
    • հետաքրքրված եք անձնական և մասնագիտական հմտությունների զարգացմամբ:

Դիմումների վերջնաժամկետ՝ 30.04.2019

Վայր՝ քաղաք Երևան
Ժամկետներ՝ մայիս – սեպտեմբեր 2019
Հաճախականություն՝ շաբաթական 3 հանդիպում
Հանդիպման տևողությունը՝ 3 ժամ

     

    Թեմաներ՝
      • թիմային աշխատանք,
      • ինքնակենսագրականի (CV) կազմում,
      • աշխատանքի հարցազրույց,
      • աշխատանքային օրենսգիրք,
      • ժամանակի կառավարում,
      • կազմակերպչական և կառավարչական հմտություններ:

    Դպրոցին մասնակցելով՝ դուք կզարգացնեք աշխատանք գտնելու ձեր հմտություններն ու հնարավորությունները:
    Դպրոցն ավարտելով՝ կստանաք մասնակցության վկայական:
    Դպրոցին կարող եք դիմել` լրացնելով հայտադիմումը հետևյալ հղմամբ՝ https://bit.ly/2uPJuIX։

    Ծրագրի նկարագիր

    «Փնտրի՛ր գործ, գտի՛ր գործ» զբաղվածության դպրոցը տեղահանված և տեղաբնակ խոցելի խմբերի աշխատանքային հմտությունների զարգացմանն ու աշխատաշուկայում վերջիններիս մրցունակության բարձրացմանը նպատակաուղղված հնգամսյա ծրագիր է: Ծրագիրն իրականացվում է Հայ առաջադեմ երիտասարդություն ՀԿ -ի կողմից, Action Against Hunger միջազգային մարդասիրական կազմակերպության հետ համագործակցությամբ, ԳՄՀԸ (GIZ) -ի աջակցությամբ իրականացվող «Տեղահանված և տեղաբնակ խոցելի խմբերի տնտեսական և սոցիալական ներգրավվածությունը Հարավային Կովկասում» (EPIC) ծրագրի շրջանակներում:

    Ֆինանսավորում

    «Տեղահանված և տեղաբնակ խոցելի խմբերի տնտեսական և սոցիալական ներգրավվածությունը Հարավային Կովկասում» (EPIC) ծրագիրն իրականացվում է Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ) կողմից՝ Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության տնտեսական համագործակցության և զարգացման նախարարության (BMZ) պատվիրակմամբ:

     

    ԴԻՄԵԼ

    Ձեռնարկատիրության դպրոց | Ընդունվում են մասնակցության հայտեր

    Ձեռնարկատիրության դպրոցի նպատակն է Երևանում և հարակից քաղաքային ու գյուղական համայնքներում բնակվող Սիրիահայերին և տեղաբնակ անձանց տրամադրել հմտությունների և կարողությունների զարգացման հնարավորություններ:
    Դպրոցը խմբային դասընթացների, քննարկումների, գործնական վարժությունների, ինչպես նաև դասընթացավարի կողմից անհատական խորհրդատվության միջոցով խթանում է մասնակիցների անձնային և մասնագիտական զարգացումը՝ խրախուսելով նրանց ակտիվ ներգրավվածությունը ձեռնարկատիրական ոլորտում:

    Դպրոցն իրականացվելու է Երևանում: Մարզերից եկող մասնակիցների ճանապարհածախսը կփոխհատուցվի:

    Ծրագրի նպատակներն են՝
    • Նպաստել ծրագրի մասնակիցների կարողությունների զարգացմանը ոչ-ֆորմալ կրթական դասընթացների միջոցով։
    • Ծանոթացնել մասնակիցներին Հայաստանի ձեռնարկատիրական ոլորտի և դրան վերաբերող օրենսդրության առանձնահատկություններին՝ դրանով իսկ նպաստելով նրանց ձեռնարկատիրական ներուժի զարգացմանը, նրանց կողմից ձեռնարկությունների ստեղծմանն ու աճին:

    Ծրագրին կարող եք դիմել, եթե՝
    • 18 տարեկանից բարձր եք (տարիքային առավելագույն շեմ չկա),
    • ներկայումս փնտրում եք աշխատանք
    • կարող եք 5 ամսվա ընթացքում շաբաթական 3 անգամ մասնակցել դասընթացներին,
    • հետաքրքրված եք անձնական և մասնագիտական հմտությունների զարգացմամբ:
    • ցանկանում եք աշխատել սեփական բիզնես գաղափարի զարգացման շուրջ:

    Դիմումների վերջնաժամկետ՝ 30.04.2019
      Վայր՝ քաղաք Երևան
      Ժամկետներ՝ մայիս – սեպտեմբեր 2019
      Հաճախականություն՝ շաբաթական 3 հանդիպում
      Հանդիպման տևողությունը՝ 3 ժամ

    Թեմաներ՝
    • թիմային աշխատանք,
    • ինքնակենսագրականի (CV) կազմում,
    • շուկայի վերլուծություն,
    • ժամանակի կառավարում,
    • նորարարական գաղափարների հղացում,
    • բիզնես պլանի մշակում,
    • մարքեթինգ ձեռնարկությունների համար,
    • ֆինանսական պլանի կազմում:

    Ծրագրին լիարժեք մասնակցություն ցուցաբերած և լավագույն բիզնես գաղափարներ ներկայացրած մասնակիցները կստանան մինչև 550.000 ՀՀ դրամի սահմաններում դրամաշնորհ սեփական բիզնես գաղափարն իրականացնելու համար:

    Դպրոցին մասնակցելով՝ դուք կզարգացնեք ձեր ձեռնարկատիրական հմտություններն ու հնարավորությունները:
    Դպրոցն ավարտելով՝ կստանաք մասնակցության վկայական:
    Դպրոցին կարող եք դիմել` լրացնելով հայտադիմումը հետևյալ հղմամբ՝ https://bit.ly/2TWn1Ut։

    Ծրագրի նկարագիր

    «Փնտրի՛ր գործ, ստեղծի՛ր գործ» ձեռնարկատիրական դպրոցը տեղահանված և տեղաբնակ խոցելի խմբերի աշխատանքային ձեռնարկատիրական ներուժի զարգացմանը նպատակաուղղված հնգամսյա ծրագիր է: Ծրագիրն իրականացվում է «Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» ՀԿ -ի կողմից, «Action Against Hunger» միջազգային մարդասիրական կազմակերպության հետ համագործակցությամբ, ԳՄՀԸ (GIZ) -ի աջակցությամբ իրականացվող «Տեղահանված և տեղաբնակ խոցելի խմբերի տնտեսական և սոցիալական ներգրավվածությունը Հարավային Կովկասում» (EPIC) ծրագրի շրջանակներում:

    Ֆինանսավորում

    «Տեղահանված և տեղաբնակ խոցելի խմբերի տնտեսական և սոցիալական ներգրավվածությունը Հարավային Կովկասում» (EPIC) ծրագիրն իրականացվում է Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ) կողմից՝ Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության տնտեսական համագործակցության և զարգացման նախարարության (BMZ) պատվիրակմամբ:

     

    ԴԻՄԵԼ

    Capturing my EVS adventures

    On the very first day when I arrived in Yerevan, I was so confused that I could not even understand what was going on around me. Then, I got home and met my roommate (for the upcoming month) who helped me to adapt with the Armenian lifestyle and gave me some recommendations of “must dos” in Yerevan. Therefore, this is where my adventures in Armenia has started.

    On the next day, I went to the APY office and met the staff members with who I was going to work for the upcoming two months. I engaged myself in the PR and Communication Department of APY as I am specialized in Filmmaking and Videography.

    During the first week I along with my colleague at APY started the preparation phase of the movie screening that I wanted to do in Yerevan. I was willing to organize screenings of movies directed by Turkish or Armenian directors related to Armenian-Turkish relations. During the upcoming weeks, we had several movie screenings and I was so happy to see so many young people interested in Armenian-Turkish dialogue.

    Thereas, with the assistance of the APY volunteers and staff members I started to shoot the movies that I had in my mind for a long time. The first movie was meant to be an anti-smoking campaign that speaks about the damages of a cigarette. The movie is very short but there is a huge idea behind it. The second short movie speaks out about another sensitive problem: the gender-based abortions. In the movie I tried to express the inhumanity and cruelty behind the idea of whether your child should be born or not based on her/his sex.

    During my stay in Yerevan, I tried to learn some Armenian to make my communication with the locals a little bit easier. I think I was the happiest person at the time when I could spell and write my name and profession in Armenian correctly. I also learnt some expressions that I could have used in everyday life. My favourite expression in Armenian is “Ես հայերեն չեմ հասկանում”, as I was supposed to use it the most.

    I am so thankful to APY for giving me the opportunity of not only having my EVS experience in Yerevan but in the regions of Armenia as well. During my EVS experience, I visited Goris, Ijevan, Gyumri and Vanadzor where I had meet university students, share with them my volunteering experience and make connections.

    Now I for sure can stay that I had the life-changing experience of my life full of discoveries and personal and professional growth.

    “Two months – one story” My EVS Experience in Armenia

    Being an EVS volunteer in Armenia has thought me a lot considering my Turkish origin.
    I believe that I have been supported and inspired by many people in my host organization since they were always taking care of me in Armenia.
    During my first week, me and my colleagues from APY participated in the Volunteerism Armenia Conference 2018 in UWC Dilijan. The conference was dedicated to the International Volunteer Day (December 5th) and Armenia Earthquake Memorial Day (December 7th).
    The main purpose of the event was to present their accomplishments, and collaboration with other organizations in different cities of Armenia, as well as to inform the community about volunteerism, volunteering programs, to enable the volunteers to make their work more visible to the public. We also had the opportunity to present APY’s work and its volunteering programs. I had a chance to learn more about some other organizations’ activities in Armenia (Tree of Life, The Armenian Red Cross Society, etc.). Those two events showed me again the importance of volunteerism in Armenia and beyond.

    Since I arrived in Armenia during the first days of December, I had a chance to experience Christmas ceremonies happening in Yerevan. Our office is located close to the Northern Avenue, where they have an open-air New Year market for almost a month and during the evenings, you can attend concerts performed by children. I felt myself lucky as I have also participated in many Christmas and New Year parties and dinners organized by APY with its staff members and volunteers. During these informal meetings, I met lots of people who gave me some advices concerning my stay in Yerevan. Everyone warned me to buy everything before the January 1st because almost all the shops are closed until the 7th of January. It was far away the best advice as the city turned into a ghost from the January 1st 😀

    One of the most unforgettable memories from my EVS experience was the project called “Clean Environment | Resource Management”. The goal of the project was to create an outlook for children’s ecological consciousness. I spent my two days with APY’s other volunteers in Aparan to meet with children and to discuss with them ecological issues. I believe that I will never forget the moment when they planted a seed, put their names on the vase and took them to home. They were so happy and interested while planting the seeds and watering them for the first time.

    After the arrival of the other volunteer, Arzu, we started to take Armenian Language Lessons. After we have learnt some basic words, we were so much eager to use them in our daily conversations. And once when Arzu wanted to buy a new camera (but since she was going to stay in Armenia for two months, she didn’t want to buy it at that moment), it was really hard for us to explain the seller our situation. Then, we remembered what we have learnt and said: “երկու ամիս մնալու եմ” (I’ll stay here for two months). It might not be the best explanation but it worked. So we felt like we already could speak Armenian.

    I wish I’ll have the opportunity to come back Armenia and continue discovering it more thoroughly.

    Broadening New Horizons through the Partnership with YEU

    Empowering, engaging and inspiring youth to become responsible citizens, change-makers in societies and actors possessing leadership skills has been the driving force of diverse multidimensional initiatives that Armenian Progressive Youth (APY) has been implementing since its foundation. APY strongly believes that this vision is aimed at sharing even beyond its local dimensions in order to reach out to more young people in the world. Making its strategic partnerships with international youth organizations who share the same vision and values is a way to broaden new horizons for the Armenian as well as for foreign young people.

    On its way to reaching out to more young people as well as increasing the access to the opportunities for them, Armenian Progressive Youth has started its joint collaboration with an organization called Youth for Exchange and Understanding (YEU). Founded in Strasbourg in 1986 by a group of 120 young people and a member association of the European Coordination Bureau (E.C.B), today YEU is promoting peace, understanding and co-operation for young people from 30 countries across Europe and Africa in a spirit of respect of human rights.

    As a member organization since 2012, Armenian Progressive Youth in collaboration with the European Youth Foundation has recently supported one of the training courses organized by YEU in Yerevan on the topic of cyberbullying. The project brought together many young people, youth workers and activists across Europe. The successful completion of this training course has been preceded by the General Assembly (GA), the legislative body of YEU, gathering its 17 partner organizations.

    During the General Assembly 2018 of YEU organized in Lisbon, Armenian Progressive Youth participated in the decision-making process and in the strategic planning of its network and further activities. As a full member organization, APY has voted for necessary amendments of YEU working plan proposals, budget planning and other related documents on membership and policy. Moreover, APY has built up its partnership with YEU in the area of advocacy as a way to create and to exchange public support and recommendations for special causes and policies within the YEU network.

    The General Assembly 2018, being responsible for the election of the governing board of YEU, has been remarkable for Armenian Progressive Youth. Grigor Yeritsyan, the president of APY, has been elected as a board member in the new Governing Board 2019-2020 and, today, he is currently working with his new colleagues Selin Gürlemez from Turkey, Maryna Tuzhanska from Ukraine, Nami Isaki from Macedonia and João Dias from Portugal as a board member, vice-presidents and president respectively.

    Run by young people for young people by means of democratic structure and on a voluntary basis, YEU is currently implementing the recently adopted strategy in collaboration with its all partner organizations. Regular on-site staff meetings, that Grigor Yeristyan is attending already as a board member, as well as the ongoing collaboration in the network are promising more outreach and impact amongst the youth in Armenia and beyond its borders.

    Breaking Walls, Building Bridges

    From 26th March-4th April 2019 Erasmus+ project called “Breaking Walls, Building Bridges” took place in Athens, Greece, organized by E.K.O.. Around 40 youth workers from Greece, Cyprus, Turkey and Armenia participated in the youth exchange program.

    The chief goal of the program was to promote non-discrimination, respect for cultural diversity, a sense of solidarity and a strong commitment to protecting peace, even at the face of conflict among young people.  The project was also aiming at breaking walls between the countries which have had long-standing conflicts through cooperation, discussion as well as cultural sharing.

    Here is what our volunteers share about their experience in the program:

    Mariam Babayan
    For me this program was a small step leading to a new and conscious society, where people are not labeled by their nationality, but are respected and loved just the way they are. It also showed me that people from conflict countries can be friends. As an Armenian I met Turkish people for the first time, and the same was for the Greek-Cypriot participants. We all became good friends, great team members and I do hope that this connection will stay strong over the years.
    Marine Harutyunyan
    I learned about the conflict between Turkish, Cypriot and Greek people. I made new Turkish friends during the program who helped me overcome my stereotypes about Turkey and Turkish people. If before I would never go to Turkey because of my fears and stereotypes, now I am more than happy to be heading to Turkey in a couple of days, to explore the country, culture, to meet my old and new Turkish friends.
    Varduhi Samvelyan
    I have met Turkish youngsters during many different APY programs before. However, this program was unique in that it was specifically designed to address the conflicts between countries. The program provided a platform for fruitful and respectful intercultural exchange. Together with my Turkish friends we discussed the conflict between our countries and made sure once again that we can achieve a peaceful resolution of the problem via dialogue between our nations.

    We are thrilled to be a part of such peace-building activities which teach youth workers to celebrate cultural diversity, to think critically, to be open-minded and to be motivated to build peace in the world via respectful and intellectual dialogues!

    Armenian Heritage and Memory Beyond the Borders

    “Armenian Heritage and Memory Beyond the Borders” has been prepared by Umut Erdem and designed by Fulya Berrak as part of their European Voluntary Service at Armenian Progressive Youth.

    The publication aims to introduce Armenian feminists having lived in Turkey in the last period of Ottoman Empire and the early period of the establishment of Republic of Turkey, especially utilizing to a great extent the works of Lerna Ekmekçioğlu and Melissa Bilal that have been lasting for over 10 years. It also aims to indicate the initiatives that have been made so far for the revival of Armenian memory in Turkey. Therefore it consists of 2 parts.

    «Փոփոխությունների ալիք. Ուսանողական ակտիվիզմի խթանումը ՀՀ մարզերում» ծրագիր

    Բարձրագույն կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումների համատեքստում կարեւոր է մայրաքաղաքի և մարզային ուսանողության ակտիվ մասնակցությունը: Ակտիվ ուսանողը որակյալ կրթության թիվ մեկ պահանջատերն է եւ նրա մասնակցությունը անհրաժեշտ է իր կրթությանը վերաբերող ցանկացած բարեփոխումների քննարկմանն ու իրականացմանը: Այնուամենայնիվ, մարզային ուսանողները շարունակում են դուրս մնալ կրթական բարեփոխումների օրակարգից, կարծես թե դա նրանց չի վերաբերում: Ուսանողների կողմից «ընտրվող» ներկայացուցչական մարմինները հաճախ շարունակում են մնալ քաղաքականացված եւ չեն ներկայացնում ուսանողի շահերը: Այս համատեքստում անհրաժեշտ է այնպիսի անկախ հարթակի առկայությունը, որտեղ ուսանողները ազատ կլինեն բարձրաձայնելու իրենց կրթությանը վերաբերող խնդիրները եւ քննարկելու այդ խնդիրների լուծման ճանապարհները:

    «Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» ՀԿ-ը մեկնարկում է «Փոփոխությունների ալիք. Ուսանողական ակտիվիզմի խթանումը ՀՀ մարզերում» ծրագիրը` նպաստելու ուսանողների մասնակցության բարձրացմանը կրթական բարեփոխումներին, զարգացնելու առաջնորդության հմտությունները և խթանելու կրթության որակի նկատմամբ նրանց պահանջի ձեւավորումը Տավուշի, Լոռու, Շիրակի, Գեղարքունիքի, Վայոց Ձորի և Սյունիքի մարզերում։

    Ծրագրի թիրախը Հայաստանի մարզային տարբեր բուհերում սովորող 20 ուսանողներն են, ովքեր ցանկանում են ունենալ անկախ, այլընտրանքային և ապահով տարածք, որտեղ կարող են`
    • մասնակցել բարձրագույն կրթական համակարգի բարեփոխումների շուրջ քննարկումներին,
    • առաջարկել լուծումներ եւ փորձարկել այդ լուծումները ներբուհական կամ միջբուհական ուսանողական համագործակցության միջոցով,
    • առաջարկել, նախագծել եւ իրականացնել իրենց գաղափարները, որոնք կնպաստեն իրենց իսկ բուհում կրթության որակի բարձրացմանը:
    Ծրագրի նպատակները՝
    • Նպատակ 1
      Ձևավորել Հայաստանում բարձրագույն կրթության որակի նկատմամբ պահանջը մարզային ակտիվ ուսանողների շրջանակներում:
    • Նպատակ 2
      Ակտիվացնել եւ մոբիլիզացնել ուսանողներին իրենց կրթության խնդիրների եւ մտահոգությունների շուրջ եւ իրականացնել դրանց լուծմանն ուղղված գործողություններ:
    • Նպատակ 3
      Զարգացնել ուսանողների առաջնորդության ունակությունները եւ նպաստել Հայաստանի մարզերում ուսանողական ակտիվիզմի զարգացմանը:
    • Նպատակ 4
      Ներառել ուսանողներին Հայաստանում կրթական բարեփոխումների շուրջ քննարկումներին որպես բարեփոխումների իրականացման մասնակից, ոչ թե սպառող:
    Ծրագրի շրջանակում ընտրված մասնակիցները հնարավորություն են ունենալու՝
    • Մասնակցելու՝
    • • Մեկշաբաթյա ինտենսիվ ուսանողական ակտիվիզմի դպրոցի,
    • • փորձագետների հետ զրույց-հանդիպումների,
    • Կազմակերպելու՝
    • • ուսանողներին մտահոգող խնդիրների շուրջ տարբեր գործողություններ,
    • • ուսանողների շահերի պաշտպանության արշավներ և ծրագրեր,
    • • ուսանողական ծրագրեր և նախաձեռնություններ,
    • Ստանալու՝
    • • սեփական ծրագրերը իրականացնելու համար ֆինանսավորում,
    • • տեղացի և միջազգային փորձագետների հետ հանդիպելու հնարավորություն,
    • • ավարտական դիպլոմ:
    Ուսումնական այց կենտրոնական Եվրոպա
    Մեկամյա ծրագիրը հաջողությամբ ավարտած մի քանի ուսանողներ հնարավորություն կստանան երկշաբաթյա կրթական այցով մեկնել Լեհաստան, Չեխիա և Սլովակիա` տեղում ծանոթանալու ուսանողական ծրագրերին, ինչպես նաև ուսանողական կառույցների և համալսարանների աշխատանքին:
    Հիմնական բաղադրիչները
    Ուսանողական ակտիվիզմի դպրոց
    Ուսանողական ակտիվիզմի դպրոցը կհամախմբի Հայաստանի մարզերի բուհերում սովորող 20 ուսանողների: Ուսանողները կընտրվեն «Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» ՀԿ-ի կողմից: Ուսանողական ակտիվիզմի դպրոցը տեղի կունենա ծրագրի մասնակից մարզերից մեկում: Մասնակիցները հնարավորություն կունենան մասնակցելու փորձագետների կողմից տրամադրվող կարողությունների զարգացման մի շարք սեմինարների, ազատ եւ քննադատաբար կքննարկեն Հայաստանում բարձրագույն կրթական համակարգի առկա խնդիրները եւ ձեռք կբերեն գիտելիքներ ակտիվ քաղաքացիության, ժողովրդավարական սկզբունքների, քննադատական մտածողության եւ մի շարք այլ հիմնարար թեմաների մասին: Ուսանողական ակտիվիզմի դպրոցը կլինի անվտանգ տարածք, որտեղ ակտիվ ուսանողները կունենան մեկշաբաթյա ինտենսիվ հանդիպում և կմասնակցեն կարողությունների զարգացման մի շարք սեմինարների, ազատ եւ քննադատաբար կքննարկեն Հայաստանում բարձրագույն կրթական համակարգի առկա խնդիրները, ձեռք կբերեն գիտելիքներ Որակյալ կրթության եւ ժողովրդավարական գործընթացների վերաբերյալ, կմշակեն կոնկրետ պահանջներ բարձրագույն կրթության որակի համար, կբարելավեն ակտիվ քաղաքացիության եւ առաջնորդություն հմտություններ, կմշակեն համատեղ ուսանողական ծրագրեր հետագայում ֆինանսավորում ստանալու ակնկալիքով եւ կներգրավվեն եւ կմոբիլիզացնեն իրենց ուսանող-ընկերներին, կստեղծեն մի համայնք, որը պատրաստ է պայքարել որակյալ կրթության իրավունքի համար:

    Փորձագետների հետ զրույցներ
    Մեկշաբաթյա ուսանողական ակտիվիզմի ​​դպրոցը ավարտելուց հետո ուսանողները կմասնակցեն Փորձագետների հետ զրույցներին, որոնք տեղի կունենան Երևանում: Զրույցները կանցկացնեն փորձագետներ Հայաստանից, Չեխիայից, Լեհաստանից եւ Սլովակիայից։ Ի տարբերություն Ուսանողական ակտիվիզմի դպրոցի, որը հիմնականում կենտրոնանալու է ուսանողների հմտությունների զարգացման վրա, փորձագետների հետ զրույցները կտան մասնակիցներին գիտելիքներ բարձրագույն կրթության ոլորտում առկա տվյալների, փաստերի եւ հետազոտությունների վերաբերյալ: Փորձագետների հետ զրույցների արդյունքում ուսանողները կստանան խորը գիտելիքներ բարձրագույն կրթության որակի վերաբերյալ:

    Ուսանողների գաղափարների ֆինանսավորում
    Ուսանողների գաղափարների ֆինանսավորումը ծրագրի հիմնական արդյունքներից մեկն է: Մարզային ակտիվ երիտասարդ ուսանողները միասին կընտրեն Հայաստանի բարձրագույն կրթական համակարգում իրենց մտահոգող մեկ կամ մի քանի խնդիրներ եւ կմշակեն ու կիրականացնեն ծրագրեր երիտասարդական ՀԿ-ների աջակցությամբ: Ծրագրի շրջանակներում կֆինանսավորվի 3-4 ծրագրային առաջարկ: Ուսանողների գաղափարների ֆինանսավորման նպատակն է աջակցել ուսանողներին գործնականում կիրառել ձեռք բերված գիտելիքները, ձեռք բերել ուսանողներին մոբիլիզացնելու, ուսանողական շարժում կառուցելու եւ շահերի պաշտպանության փորձ: Ուսանողների կողմից առաջարկված լավագույն գաղափարները կֆինանսսավորվեն, յուրաքանչյուրը մինչև 500 ԱՄՆ դոլլար: Սա գործնական փուլ է, երբ շահառուները գործնականում կկիրառեն ուսանողական ակտիվիզմի դպրոցի ժամանակ ձեռք բերված ունակությունները, գիտելիքները եւ հմտությունները:

    Ուսումնական այց Կենտրոնական Եվրոպա
    Ծրագիրը հաջողությամբ ավարտած մի քանի ուսանողներ հնարավորություն կստանան երկշաբաթյա կրթական այցով մեկնել Լեհաստան, Չեխիա եւ Սլովակիա` տեղում ծանոթանալու ուսանողական ծրագրերին, ինչպես նաեւ ուսանողական կառույցների եւ համալսարանների աշխատանքին: Մենք նաեւ փորձելու ենք ներգրավել Հունգարիայի գործընկերներին եւ այցելել Հունգարիա, քանի որ այն ամենահետաքրքիր երկրներից մեկն է, երբ խոսքը վերաբերվում է ուսանողական շարժումներին և արշավներին: Ուսումնական այցի շրջանակներում ուսանողները կայցելեն տեղական բուհեր եւ հասարակական կազմակերպություններ, որոնք աշխատում են բարձրագույն կրթության ոլորտում, կհանդիպեն ուսանող ակտիվիստների, համալսարանի աշխատակիցների եւ ուսանողների, կծանոթանան Կենտրոնական Եվրոպայում գործող ուսանողական խորհուրդների եւ ուսանողական կազմակերպությունների աշխատանքին: Դա կօգնի մեր մասնակիցներին համեմատել այդ երկների կրթական համակարգի բարեփոխումները Հայաստանի հետ եւ տեղեկություններ իմանալ լավագույն փորձերի մասին:

    Ծրագրին դիմելու կարգը՝

    «Փոփոխությունների ալիք. Ուսանողական ակտիվիզմի խթանումը ՀՀ մարզերում» ծրագրին դիմելու ընթացակարգը բաղկացած է 2 փուլից։
    Այսպիսով, ծրագրին դիմելու համար հարկավոր է լրացնել ծրագրի հայտադիմումը։ Առաջին փուլը հաջողությամբ անցած թեկնածուները կմասնակցեն ծրագրի ընտրության երկրորդ փուլին՝ հարցազրույցին։
    Ծրագրին դիմելու վերջնաժամկետը փետրվարի 14-ն է։

    Ծրագրի ժամանակացույցը
    • Դասընթացի օրերը՝ 09.03.- 15.03. 2019/Ընտրված մասնակիցները կտեղեկանան դասընթացի վայրի մասին
    • Փորձագետների հետ զրույց-հանդիպումներ՝ 2019թ.-ի մարտից հունիս ամիսներին, Երևանում
    • Ուսանողական գաղափարներին ֆինանսավորում մինչև 500 ԱՄՆ դոլար և իրականացում՝ 2019թ-ի ապրիլից մայիս ամիսներին,
    • Ուսումնական այց Կենտրոնական Եվրոպա՝ հոկտեմբեր ամսին
      Ծրագրի բոլոր ծախսերը, այդ թվում՝ այցը Կենտրոնական Եվրոպայի երկրներ հոգում են կազմակերպիչները:

    Ծրագիրն իրականացվում է «Հայ առաջադեմ երիտասարդություն» ՀԿ-ի կողմից՝ Բաց հասարակության հիմնադրամներ – Հայաստանի, Վիշեգրադ միջազգային հիմնադրամի և Նիդեռլանդների արտաքին գործերի նախարարության ֆինանսավորմամբ:

    Radicalization and Culture of Violence Among Youth in Armenia

    The Armenian Progressive Youth published a pamphlet, originally inspired by the Peace and Love Vector Project, with collaboration from More Mosaic and the Swedish Agency for Youth and Civil Society. This pamphlet discusses the manifestation of intolerance, how violence and intolerance are demonstrated, and the root causes of violence in Armenia.

    Some studies conclude that experiences of injustice, discrimination, corruption, and abuse by security forces result in radicalism and are inclined towards violence.

    Through economic and political challenges, violent behavior among youth has manifested itself in Armenian society, resulting in internal and external factors which brings youth to advocate for civic involvement in government.

    Internal factors refer to feeling unheard and ostracized by institutional figures, while external factors refer to demographic changes, economic pressures, and the ubiquitous multiplication of social and mass media.

    Additionally, in such an incredibly patriarchally dominant society, any deviation from the “norm” is seen as a threat to national security, even feminism. Women are seen as the mothers of future soldiers ready to fight for Armenia’s borders. Therefore, any inclination towards gender equality disrupts the “role” of women in Armenian society, which is only to produce male children to grow the patriarchy.

    A second issue is the homophobic and Islamophobic attitudes running rampant in Armenian society among youth workers. In fact, 95% of respondents reported to having homophobia, while 52% of respondents reported to being Islamophobic.

    With such dichotomies in society among the youth between the “progressive” verses the “traditional,” violence and intolerance can be seen in terms of physical and psychological harassment, in the forms of bullying, mockery, and generally threatening behavior. The root causes of this behavior can be attributed to familial influence, television and mass media, educational environment and the army.

    The solution to this, of course, is education, in tandem with governmental interaction and action. Both solutions are double-edged swords. While they have great potential towards future progressive outlooks, violence can occur in academic and governmental settings.

    Lack of interference of violent acts is at the government’s fault. But influential power is sourced there, insofar as what is permitted on social and mass media.

    Some other interesting highlights of the project can be found in our handbook, which you can download by following the link bellow:
    English Version of the Handbook
    Armenian Version of the Handbook